پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چانگان (3)

تازه وارد برقی چانگان

شرکت چانگان نخستین دستگاه از خودرو برقی خود یعنی C385 را ساخت و به تازگی اطلاعاتی از این خودرو را اعلام کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو همزمان با ساخت نخستین دستگاه، اطلاعات جدیدی از خودروی برقی جدید چانگان، یعنی C385 در اختیار رسانه­‌ها قرار گرفته است. این خودرو که در فرم اتاق […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۲ دی ۱۴۰۰

شرکت چانگان نخستین دستگاه از خودرو برقی خود یعنی C385 را ساخت و به تازگی اطلاعاتی از این خودرو را اعلام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

همزمان با ساخت نخستین دستگاه، اطلاعات جدیدی از خودروی برقی جدید چانگان، یعنی C385 در اختیار رسانه­‌ها قرار گرفته است. این خودرو که در فرم اتاق سدان شکل گرفته، با طراحی ظاهری چشمگیر و فناوری­‌های جدید همراه شده است.

چانگان (1)

به منظور توسعه سبد محصولات، چانگان دست یاری به سوی دو شرکت دیگر از غول­‌های فناوری چین یعنی هواوی و CATL دراز کرده که نتیجه این همکاری به ساخت پلتفرم CHN منجر شده است. چانگان C385 نخستین محصولی است که براساس این پلتفرم جدید شکل گرفته است.

علاوه‌براین، بسیاری از فناوری­‌های هوشمند و پیشرو در صنعت خودروسازی هم در چانگان C385 بکار گرفته شده است، تا این خودرو  از سایر رقبای خود متمایز باشد. یکی از این موارد، دستیار پارکینگ خودکار (APA) است که جای مناسب را پیدا کرده و عملیات پارک را به صورت خودکار انجام می­‌دهد.

ویژگی جالب دیگر چانگان C385 را باید در سیستم گرمایشی پیشرفته این خودرو دانست که قادر به فراهم نمودن حرارت 20 درجه سانتی‌گراد به مدت 5 دقیقه در مناطق سردسیر است، تا مجموعه باتری خودرو عملکرد بهتری داشته باشد. به لطف فناوری بازیابی گرما، شعاع حرکتی این خودرو بین 40 تا 70 کیلومتر افزایش می‌­یابد.

چانگان (2)

آن‌طور که از تصاویر منسوب به C385 دریافت می­‌شود، بدنه این خودرو با فرمی شبیه به مدل‌های فست­‌بک طراحی شده است، البته شباهت‌هایی هم به چانگان UNI-V دارد.

چانگان C385 چراغ‌های باریک و تیزگوشه جلو، دستگیره­ مخفی درها، خطوط شکسته روی بخش جانبی و رینگ‌های مشکی و نقره‌­ای، طرحی آینده‌­نگرانه و مدرن را به معرض نمایش می‌­گذارد. با نگاهی به جلوپنجره­ بدون منفذ چانگان C385، هویت این محصول به عنوان یک خودروی برقی به راحتی آشکار می‌شود.

چانگان (4)

چراغ‌های عقب در هماهنگی با چراغ‌های جلو و با فرم زاویه‌­دار طراحی شده و به واسطه اجزای داخل آن و نحوه ارتباط با شیشه عقب، طرحی بدیع را نمایش می­‌دهد.

هنوز هیچ اطلاعات رسمی از قدرت پیشرانه و زمان عرضه چانگان C385 منتشر نشده است.

انتهای پیام/ منبع : باما

جدایی نادر از بنزین!/ ورود نادر فقیه زاده به فاز تازه‌ای از زندگی حرفه‌ای

از شانگهای چه خبر؟/ نگاهی به تازه های نمایشگاه خودرو شانگهای 2021

آشنایی با محصول جدید چانگان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی