پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب‌ام‌و iX M60 (2)

پسر فضایی اشتوتگارتی بالاخره چهره نمایی شد/ آشنایی با ب‌ام‌و iX M60

طی روزهای گذشته پیش تاریخ اعلامی توسط کمپانی ب ام و، تصاویر محصول جالب توجه این شرکت یعنی ب‌ام‌و iX M60 منتشر شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو چند روز پیش از تاریخ تعیین شده برای رونمایی رسمی ب‌ام‌و iX M60، تصاویر این خودرو در شبکه‌­های اجتماعی منتشر شده است. براساس شنیده‌­ها، این خودرو […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۵ دی ۱۴۰۰

طی روزهای گذشته پیش تاریخ اعلامی توسط کمپانی ب ام و، تصاویر محصول جالب توجه این شرکت یعنی ب‌ام‌و iX M60 منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

چند روز پیش از تاریخ تعیین شده برای رونمایی رسمی ب‌ام‌و iX M60، تصاویر این خودرو در شبکه‌­های اجتماعی منتشر شده است.

براساس شنیده‌­ها، این خودرو پس از i4 M50، به عنوان دومین محصول کاملاً برقی ب‌ام‌و با تیونینگ M، قدرتی در حدود 630 اسب‌­بخار در اختیار دارد.

ب‌ام‌و iX M60 (1)

به لطف نصب دو موتور الکتریکی برای نسخه­‌های گوناگون M60، خروجی این خودرو پیشرفتی محسوس دارد، که در مقایسه با خروجی xDrive50 محسوس است. پیشرانه مذکور 523 اسب‌­بخار قدرت و 765 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و شتاب صفر تا صد و حداکثر سرعت 4.6 ثانیه و 200 کیلومتر برساعت را به ارمغان می­‌آورد. با مقایسه ارقام مذکور می‌­توان انتظار داشت، که در M60 با شتاب و سرعت بیشتری مواجه باشیم.

مشخصات باتری هم باید مشابه با xDrive40 باشد، یعنی در مدل پایه به نمونه 105.2 کیلووات ساعت مجهز شده است، که شعاع حرکتی برابر با 630 کیلومتر فراهم می­‌کند، اما در نسخه قدرتمند M60 احتمالاً این رقم به کمتر از 500 کیلومتر کاهش می‌­یابد.

ب‌ام‌و iX M60 (3)

با نگاهی به تصاویر، می‌­توان دریافت که بروزرسانی ظاهری نسبت به xDrive50 تقریباً محدود و معطوف به مواردی شامل رینگ‌های مشکی، لوگوهای تیره و کیت ترمز M Performance با کالیپرهای آبی است.

استفاده از رنگ تیره به فضای کابین هم سرایت کرده است، که نمود آن را می‌توان در تریم قطعات و بخش بالایی داشبورد مشاهده کرد. علاوه‌براین امکان سفارش سیستم صوتی Diamond Surround Sound ساخت Bowers & Wilkins هم برای مشتریان وجود دارد، مجموعه‌­ای که در میان خودروهای برقی تولید انبوه به عنوان پیشرفته‌­ترین سیستم صوتی شناخته می­‌شود.

انتهای پیام/ منبع: باما

رقابت خودروهای خارجی برای 10 میلیارد!

جدایی نادر از بنزین!/ ورود نادر فقیه زاده به فاز تازه‌ای از زندگی حرفه‌ای

خانه امن ب ام و و خودروهای آلمانی / آشنایی با خدمات تعمیرگاه تخصصی بهنام

این ب ام و فقط برای اماراتی هاست!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی