پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کلوت (1)

كلوت مكث نكرد/ اولين سري پيكاپ مكث موتور تحويل شد

شركت خودروسازي مكث موتور از زيرمجموعه هاي ماموت خودرو كه چندي پيش پيكاپ كلوت را به عنوان اولين محصول خودرو معرفي و به فروش رسانده بود، امروز سري اول اين خودرو را به مشتريان تحويل داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مشتريان مكث موتور كه اولين سري اين پيكاپ را در طرح فروش آذرماه […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۹ دی ۱۴۰۰

شركت خودروسازي مكث موتور از زيرمجموعه هاي ماموت خودرو كه چندي پيش پيكاپ كلوت را به عنوان اولين محصول خودرو معرفي و به فروش رسانده بود، امروز سري اول اين خودرو را به مشتريان تحويل داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مشتريان مكث موتور كه اولين سري اين پيكاپ را در طرح فروش آذرماه خريداري كرده بودند، امروز طي مراسمي در محل دفتر مركزي اين شركت در ميرداماد خودروهاي خود را تحويل گرفتند.

اين در حالي است كه استقبال خريداران از پيكاپ كلوت باعث شده بود، ظرفيت فروش اين خودرو در همان دقايق ابتدايي به پايان برسد. از طرفي اين شركت در حالي قبل از پايان سي روز كاري خودروهاي مشتريان را تحويل داد كه بسياري از خودروسازان كشور نتوانسته اند به زمان بندي تحويل در طرح هاي فروش خود پايبند باشند.

بي شك اين خوش قولي مكث موتور را بايد به پاي استراتژي صحيح مديران اين شركت در تامين قطعات و توليد پيكاپ كلوت نوشت.

گفتني است، پيكاپ كلوت از موتور ٢.٤ ليتري ميتسوبيشي با كد 4K22 مجهز به توربوشارژر به عنوان قلب تپنده خود بهره مي برد كه مي تواند ٢١٥ اسب بخار نيرو و ٣٢٠نيوتن متر گشتاور در اختيار راننده قرار دهد.

ضمنا اين پيكاپ به منظور بهبود عملكرد در مسيرهاي آفرود مجهز به قفل ديفرانسيل نيز هست. از طرفي ماموت خودرو ( شركت مادر) دانش فني و تجربيات همكاري با برندهاي اروپايي در حوزه خدمات پس از فروش خود را نيز در شبكه خدمات پس از فروش مكث موتور به كارگيري كرده است تا رضايت مشتريان پيكاپ كلوت را همچون محصولات ماموت خودرو جلب كند.

انتهای پیام/

قیمت کلوت اعلام شد

مکث موتور از پيكاپ خود رونمايي كرد/ فروش كلوت با موتور توربو شارژر از آذر ماه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی