پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شورولت سیلورادو EV (4)

آشنایی با قلدر برقی شورولت

شورولت قصد دارد سیلورادو EV را در تریم‌های مختلف عرضه نماید، که تریم پایه با عبارت WT و تریم پرچمدار با عبارت RST مشخص شناخته می‌شوند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شورولت سیلورادو EV نخستین محصول برقی جنرال موتورز نیست، اما احتمالاً از سایرین جالب‌تر است. شورولت قصد دارد سیلورادو EV را در تریم‌های […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۹ دی ۱۴۰۰

شورولت قصد دارد سیلورادو EV را در تریم‌های مختلف عرضه نماید، که تریم پایه با عبارت WT و تریم پرچمدار با عبارت RST مشخص شناخته می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شورولت سیلورادو EV نخستین محصول برقی جنرال موتورز نیست، اما احتمالاً از سایرین جالب‌تر است. شورولت قصد دارد سیلورادو EV را در تریم‌های مختلف عرضه نماید، که تریم پایه با عبارت WT و تریم پرچمدار با عبارت RST مشخص شناخته می‌شوند.

این خودرو در نسخه RST به دو موتور برقی مجهز است، که غیر از سامانه چهار چرخ محرک، 664 اسب­‌بخار قدرت ، 1063 نیوتن‌متر گشتاور و البته شعاع حرکتی 640 کیلومتر را به ارمغان می­‌آورد. شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت 4.5 ثانیه، ظرفیت یدک‌­کشی 4.5 تن و قابلیت حمل 585 کیلوگرم بار، بخش دیگری از قابلیت‌های این پیکاپ است. خروجی قدرت تریم WT برابر با 510 اسب­بخار و 834 نیوتن‌متر و ظرفیت یدک­کشی آن 3.6 تن اعلام شده که همچنان قابل توجه به نظر می­‌رسد.

شورولت سیلورادو EV (3)

باتری سیلورادو EV از شارژ سریع 350 کیلووات پشتیبانی می‌کند و پس از تنها 10 دقیقه اتصال، نیروی لازم برای پیمایش 160 کیلومتر را به دست می­‌آورد.

تریم RST به مواردی همچون فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب، سیستم تعلیق بادی تطبیق­‌پذیر، سامانه روشن شدن خودرو قبل از ورود راننده و محفظه بار قابل تنظیم که تقریبا دوبرابر نسخه استاندارد ظرفیت دارد، همراه شده است.

از وجود مواردی شامل نمایشگر بزرگ 17 اینچی، پشت آمپر دیجیتال 11 اینچی، کنسول به ظرفیت 26 لیتر و نمایشگر هداپ 14 اینچی در کابین تریم RST از سیلواردو EV خبر داریم، ولی درباره فضای کابین نسخه استاندارد اطلاع چندانی در دسترس نیست.

صرف‌نظر از تریم سیلورادو EV، امکان استفاده از شارژ باتری این خودرو برای لوازم برقی خانگی یا تامین انرژی سایر خودروهای برقی وجود دارد.

شورولت سیلورادو EV (7)

هنوز یک سال تا آغاز تولید سیلورادو EV باقیمانده چراکه تریم WT در بهار 2023 و نسخه پرچمدار یا RST در اواخر 2023 وارد خط تولید خواهد شد. قیمت پایه این خودرو 41,595 دلار اعلام شده است، که در نسخه‌­های کامل‌تر از 80 هزار دلار نیز عبور خواهد کرد. ثبت سفارش اولیه برای این خودرو از 5 ژانویه آغاز شده است.

انتهای پیام / منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی