پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نوبتی هم باشد نوبت برقی سازان صنعت خودرو است

با توجه به آمار تولید و‌تحویل خودرو در سال ۲۰۲۱ شرکت های خودروسازی، لوسید، فورد و تسلا پیشگامان صنعت خودرو مدرن هستند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت‌های خودروسازی لوسید و فورد در سال 2022 و بعد از آن رشد خواهند کرد و دلایل این رشد گسترش به بازاراهای جهانی و تولید خودروهای الکتریکی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۱ دی ۱۴۰۰

با توجه به آمار تولید و‌تحویل خودرو در سال ۲۰۲۱ شرکت های خودروسازی، لوسید، فورد و تسلا پیشگامان صنعت خودرو مدرن هستند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت‌های خودروسازی لوسید و فورد در سال 2022 و بعد از آن رشد خواهند کرد و دلایل این رشد گسترش به بازاراهای جهانی و تولید خودروهای الکتریکی است که در ذیل این علل بررسی شده است.

شرکت خودروسازی لوسید اعلام کرد: امسال گسترش به بازارهای اروپایی آغاز خواهد شد و منتظر اطلاعات تحویل خودروی این بازارها هستیم.

پیتر راولینسون، مدیرعامل این شرکت در کنفرانس سه ماهه سوم 2021 گفت: ما به دنبال گسترش عرضه محصولات خود در اروپا و خاورمیانه هستیم و انتظار داریم در سال 2022 وارد این بازارها شویم.

لوسید عربستان سعودی را دومین بازار بزرگ خود در خارج از ایالات‌متحده می‌داند و قصد دارد در سال جاری 20 هزار دستگاه خودرو تولید کند و به این کشور تحویل دهد.

تسلا در 2 ژانویه رکورد بالای تولید و تحویل سه ماهه و تمام سال خود را برای سال 2021 گزارش کرد. این شرکت در سال گذشته 936 هزار و 172 وسیله نقلیه ازجمله 308 هزار و 600 خودروی الکتریکی را در سه ماهه چهارم تحویل داد.

فورد در 5 ژانویه، مجموع فروش  508 هزار و 451 خودرو Q4 و 2.04 میلیون خودرو در سال 2021 را گزارش کرد. اکنون فورد دومین خودروساز بزرگ خودروهای الکتریکی پس از تسلاست و این جایگاه باید در سال‌های آینده حفظ شود.

در ماه اکتبر فورد اعلام کرد: سود سه ماهه 0.10 دلاری را بازگردانده است و سود سالانه 1.6 درصدی به سهام فورد می‌دهد.

لوسید نیز قصد دارد تولید خود را به 53 هزار دستگاه در سال 2022 و 500 هزار دستگاه تا سال 2030 افزایش دهد. لوسید یکی از معدود شرکت‌های جوان در تولید خودروهای الکتریکی است که همچنان به وعده‌های خود عمل می‌کند و در مسیر تحقق اهداف خود در سال 2022 است.

شرکت‌های لوسید و فورد برای سرمایه‌گذارانی که به دنبال رهبران آینده در صنعت خودرویی هستند و قصد دارند خودروهای الکتریکی را تحت سلطه خود قرار دهند، گزینه‌های مناسبی محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی