پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو کرمان

قطب صنعت خودروسازی کشور پذیرای خودروسازان و قطعه سازان می شود

همزمان با آغاز دهه فجر امسال، استان کرمان به عنوان قطب صنعت خودروسازی کشور پذیرای شرکت های خودروسازی، قطعه سازی و واردکنندگان و تولیدکنندگان خودرو و قطعات و لوازم یدکی خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علیرضا عاجزی مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو کرمان، با اعلام این خبر اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۲ دی ۱۴۰۰

همزمان با آغاز دهه فجر امسال، استان کرمان به عنوان قطب صنعت خودروسازی کشور پذیرای شرکت های خودروسازی، قطعه سازی و واردکنندگان و تولیدکنندگان خودرو و قطعات و لوازم یدکی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علیرضا عاجزی مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو کرمان، با اعلام این خبر اظهار داشت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو قطعات و صنایع وابسته کرمان از 12 تا 15 بهمن ماه جاری در کرمان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان با حضور بیشتر تولیدکنندگان و واردکنندگان قطعات و لوازم یدکی به همراه شرکت های خودروسازی برپا می شود، از اهمیت نمایشگاه به دلیل برگزاری در قطب صنعت خودروسازی کشور خبر داد.

عاجزی با بیان اینکه نمایشگاه خودرو کرمان همواره مورد حمایت مسئولان کشوری و استانی بوده است، متذکر شد: در نمایشگاه امسال شاهد حضور پر رنگ شرکت های خودروسازی کشور در این نمایشگاه خواهیم بود.

به گفته مدیر برگزاری دوازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان، شرکت های خودروسازی با توجه به تولیدات جدید و معرفی محصولات خود برای تامین نیاز بازار کشور تصمیم دارند با سبدی مملو از تولیدات در این نمایشگاه حاضر شوند.

وی همچنین از معرفی دستاوردها و ظرفیت های صنعت خوروسازی کشور در استان کرمان به عنوان یکی از بخش های اصلی دوازدهمین نمایشگاه خودرو شهر کرمان یاد کرد.

یادآور می شود که دوازدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو قطعات و صنایع وابسته کرمان از 12 تا 15 بهمن ماه جاری در مجموعه نمایشگاهی جنوب شرق کرمان از ساعت 15 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/

چرا خودروها با تاخیر به مشتری تحویل داده می شود؟

درباره توانمندی صادرات صنایع خودروسازی سیاه نمایی می شود!

کمبود اقلام الکترونیکی عامل افزایش خودروهای پارکینگ/ اعلام آمار خودروهای دارای کسری به مراجع ذیربط

انجمن قطعه سازان در خصوص خودروهای ناقص بیانیه صادر کرد

سرمایه در گردش قطعه سازان به خاطر خودروسازان از بین رفته است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی