پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا شد

با تصمیم هیات مدیره، محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمدعلی تیموری، دانش آموخته دانشگاه شهید بهشتی در رشته مدیریت صنعتی و دارای کارشناسی ارشدMBA است. تیموری که ۲۵ سال سابقه حضور در  ایران خودرو و سایپا را در کارنامه دارد، در سال ۱۳۷۵ در شرکت ایران خودرو […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۲ دی ۱۴۰۰

با تصمیم هیات مدیره، محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمدعلی تیموری، دانش آموخته دانشگاه شهید بهشتی در رشته مدیریت صنعتی و دارای کارشناسی ارشدMBA است.

تیموری که ۲۵ سال سابقه حضور در  ایران خودرو و سایپا را در کارنامه دارد، در سال ۱۳۷۵ در شرکت ایران خودرو در بخش مدیریت نوین با اجرای استقرار سیستم های کیفیت با رویکرد کاهش قیمت، تحویل به موقع و بهره وری فعالیت خود را آغاز کرد.

وی در ادامه سکان معاونت کیفیت مگاموتور سایپا را در دست گرفت و سپس تحت عنوان مدیرعامل یا هیأت مدیره در شرکت‌های گروه سایپا، موتور سازی، گیربکس سازی، اکسل سازی و قطعه سازی، خدمات پس از فروش فعالیت خود را ادامه داد.

راه اندازی کارخانجات موتور و گیربکس و قطعات صادراتی با استانداردهای روز دنیا از دیگر فعالیت های محمدعلی تیموری است.

عضو موظف هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل در شرکت های خدمات فنی رنا و رادیاتور ایران، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت دقت خودرو، عضو هیات مدیره شرکت های گروه ایپاکو، عضو هیات مدیره شرکت های متعدد قطعه‌سازی خودرو، از دیگر سوابق اجرائی و مدیریتی مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا به شمار می رود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی