پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

دولت باید به اندازه سهم خود در خودروسازی ها دخالت کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجس بیان کرد: دولت باید به اندازه سهم خود در خودروسازی ها ورود و دخالت کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو علی موسوی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و دبیر کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان اظهار کرد: خودروسازان اعلام می‌کنند که مشکل قطعه داریم، اما چرا پول […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۳ دی ۱۴۰۰

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجس بیان کرد: دولت باید به اندازه سهم خود در خودروسازی ها ورود و دخالت کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

علی موسوی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و دبیر کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان اظهار کرد: خودروسازان اعلام می‌کنند که مشکل قطعه داریم، اما چرا پول قطعه‌سازان را نمی‌دهند و هنوز بدهی‌های حوزه قطعه سازی پابرجاست و پول‌ها در حوزه‌های دیگر هزینه می‌شود.

وی گفت: اگر دولت شش درصد در ایران خودرو سهم دارد باید فقط به اندازه سهم خود در مدیریت وارد عمل شود و دولت حق تعیین مدیرعامل برای خودروسازی را ندارد، ما از وزیر صمت درخواست داریم به قانون سهامداری پایبند باشند و اگر مثلاً در سایپا 16 درصد سهام دارند فقط به همان اندازه ورود پیدا کنند و اجازه دهند بخش خصوصی مدیریت کند.

دبیر کمیته تحقیق و تفحص از خودروسازان افزود: باید اجازه دهیم واردات خودرو به صورت محدود انجام گیرد تا التهاب بازار کاهش یابد و قیمت‌ها پایین بیاید در این صورت خودرو سازان داخلی هم قیمت را کاهش و کیفیت را افزایش می‌دهند.

انتهای پیام/

قطب صنعت خودروسازی کشور پذیرای خودروسازان و قطعه سازان می شود

نیاز به واردات با صنعت خودرو هیچ ارتباطی ندارد

کمیسیون صنایع با دخالت های وزیر صمت برخورد می کند

چرا خودروها با تاخیر به مشتری تحویل داده می شود؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی