پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا (1)

شايسته سالاري با تكيه بر توان داخلي سايپا دستور كار تيم مديريتي جديد است/ براي جلب رضايت خدا و مردم نياز به تلاش بيشتر داريم

رئيس جديد هيات مديره گروه خودروسازي سايپا با بيان اينكه براي كسب رضايت مردم و مهمتر از آن، رضايت خدا نياز داريم بيشتر كار كنيم، اظهار كرد: نخستين موضوعي كه تيم مديريتي جديد سايپا در دستور كار قرار خواهد داد، شايسته سالاري با تكيه بر نیروها و توان داخلي اين گروه خودروسازي است. به گزارش […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۵ دی ۱۴۰۰

رئيس جديد هيات مديره گروه خودروسازي سايپا با بيان اينكه براي كسب رضايت مردم و مهمتر از آن، رضايت خدا نياز داريم بيشتر كار كنيم، اظهار كرد: نخستين موضوعي كه تيم مديريتي جديد سايپا در دستور كار قرار خواهد داد، شايسته سالاري با تكيه بر نیروها و توان داخلي اين گروه خودروسازي است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عليمردان عظيمي در آئين معارفه مديرعامل و اعضاي جديد هيات مديره گروه خودروسازي سايپا گفت: سايپا از توان و استعداد بسيار بالايي در حوزه منابع انساني برخوردار است كه با شايسته سالاري مي توان به بهره وري و در نتيجه تيراژ بیشتر توليد و كيفيت بالاتر دست پيدا كرد.

عظيمي با اشاره به تجربيات خود در شركت هاي گروه خودروسازي سايپا به بوروكراسي و زمان بر بودن اجراي تصميمات در ساختارها انتقاد كرد و افزود: لازم است برخي روندها و فرآيندها در اين حوزه تغيير كند، وقتي به يك تيم مديريتي در يك شركت زيرمجموعه اعتماد مي شود، بايد به آنها اختيار عمل هم داد تا بتوانند در جهت توسعه و پيشرفت عمل كنند.

وي افزود: برخي واحدهاي ستادي نيز گسترده و سنگين شده و چابكي لازم را ندارند، اين در حالي است كه بخش‌هاي پشتيباني و توليد گاهي براي تامين نيروي انساني لازم به مشكل بر مي خورند، بنابراين در اين حوزه نيز نياز به بازنگري و اصلاح ساختار و روند داريم.

رئيس جدید هيات مديره گروه خودروسازي سايپا با قدرداني از تلاش هاي مهندس سليماني مدیرعامل پیشین و آقایان رستگار و شیخ‌زاده اعضاي پیشین هيات مديره گفت: مديراني كه تاكنون در سايپا تلاش كرده اند، برادران متخصص، متعهد و تلاشگر ما بوده و هستند و حفظ احترام آنها بر ما واجب است.

عظيمي در پايان با اشاره به پرسش “ما بعد از شهدا چه كرده ايم” اظهار كرد: تعداد زيادي از متخصصان و نخبگان اين كشور در سال هاي دفاع مقدس و پس از آن، با نثار جان و خون خود، امنيت، اقتدار و آسايش را براي ما به ارمغان آورده اند و امروز بر ما واجب است كه در سايه اين امنيت و آسايش، براي پاسداشت خون آنها تلاش بيشتري داشته باشيم.

انتهای پیام/

دولت باید به اندازه سهم خود در خودروسازی ها دخالت کند

عدم ارسال گل و درج پیام تبریک انتصاب در رسانه‌ها؛ نخستین دستور مدیرعامل و هیات مدیره جدید گروه سایپا

اعضای جدید هیات مدیره سایپا معرفی شدند/ تیموری، عظیمی و شیدایی اعضای جدید هیئت مدیره نارنجی‌پوشان

محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی