پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا Voxy G's

رونمایی تویوتا از خودروهای مفهومی Noah G’s و Voxy G’s

شرکت ژاپنی تویوتا در رویداد Tokyo Auto Salon 2016 از خودروهای مفهومی Noah G’s و Voxy G’s رونمایی نمود. تویوتا دو مدل را با کیت بدنه تهاجمی از جمله سپر جلوی اسپرت و سپر عقب اسپرت همراه کرده است. جلو پنجره مشبک، لنت ترمزهای قرمز ، رینگ های آلیاژی اسپرت و دامنه مشکی در عقب […]

javankhodro
شنبه - ۱۴ آذر ۱۳۹۴

شرکت ژاپنی تویوتا در رویداد Tokyo Auto Salon 2016 از خودروهای مفهومی Noah G’s و Voxy G’s رونمایی نمود.

تویوتا دو مدل را با کیت بدنه تهاجمی از جمله سپر جلوی اسپرت و سپر عقب اسپرت همراه کرده است. جلو پنجره مشبک، لنت ترمزهای قرمز ، رینگ های آلیاژی اسپرت و دامنه مشکی در عقب و جلو از دیگر ویژگی های ظاهری مدلهاست.

اگر چه کمپانی اطلاعات بسیاری ارائه نداد اما می گوید بایستی دو مدل را خودروهای اسپرت با سواری لذت بخش و حمل بار آسان محسوب کرد.

متاسفانه عملکرد مدل ها گزارش نشده اما نسخه استاندارد آنها به پیشرانه 2.0 لیتری چهار سیلندر با خروجی 152 اسب بخاری مجهز است. همچنین مشتریان می تواند نسخه هیبریدی را با پیشرانه 1.8 لیتری و خروجی 99 اسب بخاری سفارش دهند.

این خودروهای ون اسپرت در کنار اتومبیل مفهومی تازه معرفی شده S-FR از کیت بدنه تهاجمی، هواکش‌های مناسب، فیبرکربن تقویت شده و اسپویلر عقب پلاستیکی برخوردارند.

اگر به تصاویر توجه کنید دو مدل کاملا مشابه یکدیگر بوده اما شامل تغییرات جزئی در ظاهر هستند. حال باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا تویوتا قصد داشته نمونه تولیدی از آنها را روانه بازار کند یا اینکه تنها می‌خواهد این مدل ها در نمونه مفهومی باقی بمانند.

برچسب‌ها : Noah G'sVoxy G'sتویوتا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی