پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه بهمن

کسب مقام اول بهره وری توسط گروه بهمن

درجدیدترین رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی ایران، گروه بهمن موفق شده است در شاخص های بهره وری و بازده فروش در گروه وسایل نقلیه و قطعات خودرو، رتبه اول را کسب کند . به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو رتبه بندی شرکت های برتر ایرانی امروز در بیست و چهارمین همایش 100 شرکت برتر ایران […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۴ بهمن ۱۴۰۰

درجدیدترین رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی ایران، گروه بهمن موفق شده است در شاخص های بهره وری و بازده فروش در گروه وسایل نقلیه و قطعات خودرو، رتبه اول را کسب کند .

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

رتبه بندی شرکت های برتر ایرانی امروز در بیست و چهارمین همایش 100 شرکت برتر ایران اعلام شد. در این همایش سالانه 100 شرکت بزرگ و برتر ایرانی معرفی می شود .در بیستمین و چهارمین رتبه‌بندی سالانه سازمان مدیریت صنعتی، گروه بهمن امسال موفق شد با رشد 206 درصدی بازده فروش (حاشیه سود)، در شاخص بهره وری و بازده فروش در گروه وسایل نقلیه و قطعات خودرو، عنوان نخست را کسب کند.

گروه بهمن در سال های گذشته نیز با کسب شاخص و رتبه های برتر این همایش همواره جایگاه خود را در بین صد شرکت برتر ایران ارتقا داده است.

گفتنی است لوح این دستاورد در همایشی که در سالن همایشات صدا و سیما برگزار شد، به مهندس حمیدرضا منجی نایب رییس هیات مدیره گروه بهمن اهدا شد.

سازمان مدیریت صنعتی با هدف شناسایی جایگاه بنگاه‌های اقتصادی و صنعتی بزرگ و گسترش رقابت در بین این بنگاه‌ها همه ساله شرکت‌های برتر ایرانی را رتبه بندی می کند . دراین رتبه بندی ۵۰۰ شرکت دولتی و خصوصی رقابت می کنند که در نهایت با ارزیابی دستکم 30 شاخص صد شرکت برتر برگزیده می شوند.

انتهای پیام/

رشد بخش خصوصی در دوران تحریم قابل تمجید است

خریداران فیدلیتی و دیگنیتی از 130 شهرستان کشور

استقبال از مرحله ششم فروش ماهانه خودروهای فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور

موفقیت های گروه بهمن و کروز به عنوان یک بخش خصوصی موفق قابل تحسین است

محصول جدید گروه بهمن و ثبت فروش کم نظیر در بازار چین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی