پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قیمت گذاری خودرو

قیمت ها پرواز می کند؟

طی یک سال گذشته قیمت بسیاری از خودروها افزایش قابل توجهی داشته و در برخی موارد شاهد رشد قیمتی بیش از 100 میلیون تومانی بوده ایم. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اگر مروری بر بازار خودرو طی یک سال گذشته داشته باشیم در می یابیم که دیگر بازه های زمانی افت و خیز قیمت […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۵ بهمن ۱۴۰۰

طی یک سال گذشته قیمت بسیاری از خودروها افزایش قابل توجهی داشته و در برخی موارد شاهد رشد قیمتی بیش از 100 میلیون تومانی بوده ایم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اگر مروری بر بازار خودرو طی یک سال گذشته داشته باشیم در می یابیم که دیگر بازه های زمانی افت و خیز قیمت در بازار چهارچرخ ها بسیار کم شده به طوری که در فواصل زمانی کم تر از 4 ماه شاهد اوج گیری های بی سابقه هستیم. ظاهرا افراد یا شاید هم خودروها باهم رقابت دارند تا علاوه بر اینکه در قیمت از یک دیگر سبقت بگیرند، رکورد های قبلی خود را هم نیز جا به جا کنند.

بررسی مختصری بر قیمت برخی از خودرو در بازار کردیم تا مشاهده خودروها طی سالی گذشته عملکرد خودرو در حوزه قیمت چطور بوده و چقدر توانسته اند از اصل قیمت خود فاصله بگیرند.

قیمت برخی از خودروهای داخلی در یک سال گذشته بیش از 100 میلیون تومان افزایش داشته است.

پراید 111 در بازار (دی 99) حدود 114 میلیون تومان قیمت داشت که در دی 1400 با افزایش 71 میلیون تومانی به قیمت 185 میلیون تومان رسید. البته ناگفته نماند که این چهاچرخ پرحاشیه همچنان در مسیر اوج گیری خود گام بر میدارد شنیده ها حاکی از آن است که پراید توانسته تا نردیک قیمت 190 میلیون تومان هم بیاید.

قیمت پژو 206 تیپ پنج در دی 1400 نسبت به دی 99 حدود 95 میلیون تومان افزایش داشت. پژو پارس tu5 هم با افزایش 149 میلیون تومانی نسبت به دی 99 به قیمت 337 میلیون تومان رسید.

پژو 207i در دی 1400 به قیمت 369 میلیون تومان رسید در حالی که در دی 99 حدود 269 میلیون تومان قیمت داشت.

قیمت خودرو

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی