پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

واردات خودرو هیبریدی

یک بام و 2 هوا؛ ایستگاه آخر واردات خودرو کجاست؟

کلاف سردرگم واردات خودرو همچنان در ترافیک رفت و برگشت مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام است و هنوز هم به مقصد نرسیده است. به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو  کلاف سردرگم واردات خودرو همچنان در ترافیک رفت و برگشت مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام است و هنوز هم به مقصد نرسیده است. […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۵ بهمن ۱۴۰۰

کلاف سردرگم واردات خودرو همچنان در ترافیک رفت و برگشت مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام است و هنوز هم به مقصد نرسیده است.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو 

کلاف سردرگم واردات خودرو همچنان در ترافیک رفت و برگشت مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام است و هنوز هم به مقصد نرسیده است. موضوع واردات خودرو که در طرح ساماندهی خودرو بهارستانی ها مطرح شده بود چندین مرتبه رفت و ابهامات و مشکلات عدیده دوباره به محلس برگشت.

این بار هم دوباره نمایندگان مردم دوباره با رفع ابهامات بحث واردات 50 هزار دستگاه خودرو را دوباره به مجمع ارسال کرده اند. هدف نمایندگان از اینکه قصد دارند تا با آزادسازی واردات خودرو بازار را از انحصار خارج کنند بسیار درست بوده اما در این میان مشکلی که شاید به آن کمتر توجه شده چگونگی انجام آن است. همچنان در طرح مذکور مشخص نیست که این خودروهایی که قرار است وارد کشور شوند توسط چه کسانی و یا چه شرکت هایی قرار است پشتیبانی شود و ارائه خدمات پس از فروش شود.

همچنین در این ترافیک اخبار واردات خودرو، قیمت برخی از خودروهای وارداتی با دلایلی واهی و سطحی نوسان داشته اند که در نوع خود کم نظیر است. زمان، پارامتر اصلی که برخی در صورت از سرگیری واردات خودرو و مشخص شدن اشخاصی که می خواهند این کار را انجام دهند توسط افراد فراموش شده است.

برخی بر این باورند که به محض تائید این موضوع توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام باران خودروهای خارجی است که بر سر بازار چهارچرخ ها نازل می شود! در صورت تائید تازه افراد به سراغ برنامه ریزی ها و بازاریابی ها می روند و سپس اقدام به ثبت سفارش خواهند کرد که در بهترین شرایط ممکن شاید بتوان امیدوار بود که خودروهای خارجی از اواخر سال آینده وارد بازار ملتهب خودرو شوند.

انتهای پیام/

قصه واردات 60 هزار دستگاه خودرو به کجا رسید؟

دولت با عوارض واردات خودرو می تواند درآمدزایی کند

مصوبه واردات مشروط خودرو در مسیر ارسال به مجمع تشخیص مصلحت نظام

موافقت نمایندگان مجلس با واردات 50 هزار دستگاه خودرو در سال آینده

دولت باید به اندازه سهم خود در خودروسازی ها دخالت کند

نیاز به واردات با صنعت خودرو هیچ ارتباطی ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی