پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جریمه خودرو

جریمه ها کرونایی دوباره بازگشتند!

جانشین پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی با توجه به وضعیت تزریق واکسن و تست کرونا خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در پاسخ به این سوال که وضعیت تردد به شهرهای کرونایی با توجه به قرار گرفتن […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۶ بهمن ۱۴۰۰

جانشین پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت تردد در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی با توجه به وضعیت تزریق واکسن و تست کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در پاسخ به این سوال که وضعیت تردد به شهرهای کرونایی با توجه به قرار گرفتن 9 شهر در وضعیت قرمز و نارنجی چه می‌شود؛ اظهار داشت: تردد خودروهای شخصی پلاک غیر بومی «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی با داشتن تاییدیه تزریق واکسن در سامانه و در وضعیت «قرنطینه بیماری نبودن» فرد امکان پذیر است.

وی گفت: در این مرحله برای تردد خودروهای شخصی پلاک غیربومی «از» و «به» شهرهای زرد و آبی صرفاً با تایید در وضعیت بیماری قرار نداشتن در سامانه امکانپذیر است.

سردار حسینی اعلام کرد: اعمال جریمه خودروهای شخصی «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی بدون تاییدیه واکسن و یا نداشتن پی سی آر مثبت در هر 24 ساعت مبلغ 1 میلیون تومان خواهد بود.

وی گفت: در تردد خودروهای شخصی به شهرهای زرد بدون داشتن پی سی آر منفی( در وضعیت قرنطینه و بیماری نبودن) مبلغ 500 هزار تومان در هر 24 ساعت جریمه اعمال خواهد شد.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: تردد حمل و نقل عمومی برون شهری با استفاده از اتوبوس، قطار، هواپیما و وسایل نقلیه دریایی با داشتن تاییدیه تزریق واکسن در سامانه و در وضعیت قرنطینه بیماری نبودن امکان پذیر است.

وی اشاره کرد: تردد درون شهری خودروهای شخصی نیز به صورتی امکان پذیر است که مالکین آنها در وضعیت بیماری قرار نداشته باشند.

انتهای پیام/ منبع: فارس

30 درصد تصادفات پایتخت مربوط به سرعت غیر مجاز می شود/ حداکثر سرعت در خیابان‌ های تهران چقدر است؟

جرائم رانندگی را چطور پرداخت کنیم؟

جریمه 100 هزار تومانی برای رانندگانی که در توقفگاه معلولان پارک می کنند

برخورد پلیس با خودروهای دودزا و آلاینده

هیچ خودرویی تا سقف سه میلیون تومان جریمه توقیف نمی شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی