پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرکت هایی نظیر کروز برای کشور ارزش افزوده دارد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه هایی نظیر شرکت صنایع تولیدی کروز با تکیه بر رویکرد دانش بنیان برای کشور ارزش افزوده ایجاد کرده است. به گرارش پایگاه خبری جوان خودرو غلامرضا مرحبا و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن موتور از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۷ بهمن ۱۴۰۰

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه هایی نظیر شرکت صنایع تولیدی کروز با تکیه بر رویکرد دانش بنیان برای کشور ارزش افزوده ایجاد کرده است.

به گرارش پایگاه خبری جوان خودرو

غلامرضا مرحبا و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن موتور از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.

در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید بهمن موتور از جمله فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن نیز توسط نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

از سویی دیگر مرحبا با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید این مجموعه بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت.
یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های قطعه‌سازی کشور که طی این سال‌ها بخش عمده نیاز خودروساز و بازار برطرف کرده، هلدینگ صنایع کروز بوده است. این گروه همواره بر داخلی‌سازی قطعات تاکید داشته است.
گفتنی است؛ کروز در شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو که آبان ماه سال جاری برگزار شد؛ از یازده مجموعه قطعه پیشرفته جدید خود که توسط مهندسان کشور بومی سازی شده را رونمایی کرد.

غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید گفت: مجموعه هایی نظیر شرکت صنایع تولیدی کروز با تکیه بر رویکرد دانش بنیان برای کشور ارزش افزوده دارد.

نماینده مردم آستارا با تاکید بر اینکه باید حمایت های لازم از مجموعه های صنعتی و تولیدی در دستور کار متولیان قرار بگیرد، اظهارداشت: بیشتر تولیدکنندگان با مشکلاتی نظیر برخی بوروکراسی های اداری مواجه هستند که می تواند روند تولید آنها را با کندی روبرو کند؛ از این رو تامین نقدینگی، مشکلات گمرکی، ورود تکنولوژی و صدور محصولات جز تسهیلاتی است که باید در صدر اولویت دولت برای صنایع قرار بگیرد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص حضور پررنگ بانوان در شرکت صنایع تولیدی کروز تصریح کرد: ظرافت و امانتداری در مجموعه هایی که خانم ها در آن مشغول به فعالیت هستند، کاملا چشمگیر است و مجموعه کروز و گروه بهمن با اشتغال بانوان در صنعت قطعه سازی رویکرد درستی را انتخاب کرده است.

مرحبا خاطرنشان کرد: بطور حتم در کمیسیون اقتصادی پیگیر مشکلات اقتصادی شرکت های تولیدی هستیم و تلاش داریم در چارچوب رویکرد قانون گذاری از هیچ حمایتی در قبال تولید کنندگان کوتاهی نکنیم.

انتهای پیام /

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی