پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لامبورگینی

گاو وحشی هم برقی می شود

مدیر اجرایی لامبورگینی به تازگی اعلام کرد: لامبورگینی به کمک فولکس واگن اولین خودرو برقی خود را سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو لامبورگینی در حال آماده شدن برای پایان دادن به دوره خودروهای بنزینی است. این تولید کننده خودروهای اسپرت قصد دارد از این پس خودروهای شارژی […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۹ بهمن ۱۴۰۰

مدیر اجرایی لامبورگینی به تازگی اعلام کرد: لامبورگینی به کمک فولکس واگن اولین خودرو برقی خود را سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

لامبورگینی در حال آماده شدن برای پایان دادن به دوره خودروهای بنزینی است. این تولید کننده خودروهای اسپرت قصد دارد از این پس خودروهای شارژی تولید کند.

لامبورگینی به کمک فولکس واگن اولین خودرو برقی خود را سال آینده به بازار عرضه خواهد کرد. به گفته مدیر اجرایی لامبورگینی، استفان وینکلمن، این کمپانی تمام تولیدات امسال خود را در سال 2021 فروخته است.

به گفته وی سال 2021 آخرین سالی خواهد بود که در آن تنها خودروهای بنزینی لامبورگینی فروش می‌رود.

این خودروسازی 1/5 میلیارد یورو (1٫7 میلیارد دلار) برای شروع تولید خودرهای هیبریدی برقی-بنزینی سرمایه در نظر گرفته است. همچنین در نظر دارد از سال 2025 تا 2030 خودروهای کاملا برقی به بازار عرضه کند.

به نقل از بلومبرگ، برندهای بزرگ خودروسازی همچون فراری و استون مارتین، برای حفظ هویت برند خود در انتقال پرهزینه تولیدات خود به خودروهای برقی دچار مشکل هستند. این در حالی است که لامبورگینی با هزینه‌ای که فولکس واگن در این زمینه صرف می‌کند، پشتیبانی می‌شود. لامبورگینی همچنان در حال کار کردن بر روی طرح نهایی خود برای اولین مدل خودرو برقی است و احتمال دارد این مدل یک خودرو چهار در مناسب برای استفاده روزانه باشد.

سود کمپانی لامبورگینی در سال 2021 به 20 درصد افزایش یافته است که در حال نزدیک شدن به 25 درصد سود فراری در 9 ماهه نخست سال قبل است. مدیر اجرایی لامبورگینی اعلام کرد در گزارش درآمد سالانه که ماه مارس منتشر می‌شود نتایج شگفت انگیزی خواهید دید.

انتهای پیام/ منبع: تجارت نیوز

رونالدو باید اتوبوس سر تمرین برود؟

سریعترین چهارچرخ های دنیا

لامبورگینی ها را روی هوا زدند!/ ظرفیت تولید 10 ماه لامبورگینی در سال 2021 فروخته شد

گران ترین و جذاب ترین آپشن های خودرو

آشنایی با 10 خودرو با گران ترین هزینه حمل و نقل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی