پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کروز

کروز با قدرت به تولید ادامه می دهد

مدیرعامل شرکت کروز با اشاره به برگزاری دادگاه کروز و امیدواری برای رفع اتهامات وارده شده، از نبود هیچ مشکلی در روند تولیدات این شرکت با وجود رسیدگی به پرونده کروز در دادگاه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو نادر سخا مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز گفت: با وجود رسیدگی به پرونده کروز […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۳ بهمن ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت کروز با اشاره به برگزاری دادگاه کروز و امیدواری برای رفع اتهامات وارده شده، از نبود هیچ مشکلی در روند تولیدات این شرکت با وجود رسیدگی به پرونده کروز در دادگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نادر سخا مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز گفت: با وجود رسیدگی به پرونده کروز در دادگاه، هیچ خللی در تولید این شرکت ایجاد نشده است.

نادر سخا مدیرعامل کروز با اشاره به اینکه بحث افزایش تولید در کروز با جدیت در حال انجام است، اظهار کرد: در همه بخش ها روند رشد تولید مشاهده می شود. دستکم 12هزار پرسنل ما به عنوان رزمندگان جهاد مقدس در سه کارخانه به صورت سه شیفت فعالیت دارند و با قدرت به تولید ادامه می دهیم.

سخا اظهار کرد: با وجود همه سختی ها و ناملایمات، خوشبختانه سد تحریم ها را شکسته ایم و مسیر گروه قطعه سازی کروز در تولید دانش و بومی سازی فناوری با قدرت ادامه دارد. در این شرایط سخت و تحریم با همت خود چرخ تولید را توسعه می دهیم.

وی افزود: گروه قطعه ساز کروز با بهره گیری از تکنولوژی و دانش روز شرکت های برتر جهانی، محصولات خود را تولید کرده و درحال حاضر به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین قطعه ساز کشور نیاز خودروسازان داخلی را تامین نماید.

مدیرعامل کروز با اشاره به افزایش تیراژ تولید خودروسازان در روزهای پایانی سال گفت: متناسب با آن ها تولیدات خود را در 16 دسته محصول افزایش می دهیم تا با آماده سازی به موقع خودروها، بتوانیم کمک شایانی در پاسخگویی نیاز مردم به خودرو باشیم.

سخا همچنین گفت: پروژه های داخلی سازی قطعات هایتک در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های تعیین شده مقام معظم رهبری در رستای بومی سازی و افزایش کیفیت خودرو داخل، با بهره مندی از توان، استعداد و دانش متخصصان این شرکت در حال انجام است.

انتهای پیام/

پیروزی در جهاد مقدس با رزمندگان و افسران بخش خصوصی

رفع مشکلات صنعت خودرو به توسعه اشتغال منجر می شود

تلاش مجلس برای رفع مشکلات در صنعت خودروسازی

شرکت هایی نظیر کروز برای کشور ارزش افزوده دارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی