پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

GAZ 69

خودروی کلاسیک GAZ 69 با موتوری 8 سیلندر در روسیه

کمپانی Truck Garage روسیه در نظر داشته خودروی کلاسیک GAZ 69 را ارتقا بخشد. متاسفانه ما آگاه نیستیم Truck Garage چه برنامه ای برای این خودرو دارد اما گفته می شود این شرکت سن پترزبورگی قصد داشته 12 نمونه با ظاهری متفاوت و پیشرانه‌ای 8 سیلندر را عرضه کند. اتومبیل با ویژگی های فنی همچون […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۷ آذر ۱۳۹۴

کمپانی Truck Garage روسیه در نظر داشته خودروی کلاسیک GAZ 69 را ارتقا بخشد. متاسفانه ما آگاه نیستیم Truck Garage چه برنامه ای برای این خودرو دارد اما گفته می شود این شرکت سن پترزبورگی قصد داشته 12 نمونه با ظاهری متفاوت و پیشرانه‌ای 8 سیلندر را عرضه کند.

اتومبیل با ویژگی های فنی همچون موتور 6.4 لیتری 8 سیلندر با خروجی 465 اسب بخاری، سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس اتوماتیک همراست.

از دیگر ویژگی ها می توان به کمک فنری های قابل تنظیم، دیفرانسیل عقب ARB، ترمزهای دیسکی Teraflex برای هر چهار چرخ و رینگ های آلیاژی 17 اینچی با لاستیک های آف رود 35 اینچی اشاره کرد.

در داخل کابین فضای یکپارچه ای با گجت های سرد همچون صندلی های چرمی قابل تنظیم، سیستم صوتی یکپارچه با سیستم عامل ها، رابط بلوتوث و کانکتور آیفون  وجود دارد.

سایر نمونه های این اتومبیل Truck Garage شامل موتور 5.7 لیتری یا 6.1 لیتری 8 سیلندر با مشخصات فنی نسبتا مشابه خواهند بود. برخی از مدل ها از سقف پارچه ای تاشویی برخوردارند اما برخی دیگر سقف های ثابت خواهند داشت.

اتومبیل در رنگ های مختلف و با قیمت واحد 57770 دلاری در دسترس قرار می گیرد. شما می توانید در ادامه شاهد تصاویری از خودروی کلاسیک GAZ 69 ارتقا یافته به لطف Truck Garage باشید:

منبع:Motor1

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • مسعود | 21/01/1400 در 08:17

    درسته که مدلش قدیمی ولی الان شکل و ریخت خودروهای نسل چارم را داره بسیار زیبا و مفهومی،و بازار خوبی خواهد داشت.

کیوسک مطبوعاتی