پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دوکاتی

دوکاتی XDiavel Nera معرفی شد

کمپانی دوکاتی این بار از یک نسخه جذاب به نام دوکاتی XDiavel Nera پرده برداری کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو دوکاتی باز هم یک مدل دیاول دیگر را بعد از درخشش نسخه دیاول 1260 لامبورگینی معرفی کرد. این موتورسیکلت چشم‌نواز و حیرت‌انگیز دوکاتی XDiavel Nera نام دارد. محصولی با مدل 2022 که […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۷ اسفند ۱۴۰۰

کمپانی دوکاتی این بار از یک نسخه جذاب به نام دوکاتی XDiavel Nera پرده برداری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

دوکاتی باز هم یک مدل دیاول دیگر را بعد از درخشش نسخه دیاول 1260 لامبورگینی معرفی کرد. این موتورسیکلت چشم‌نواز و حیرت‌انگیز دوکاتی XDiavel Nera نام دارد. محصولی با مدل 2022 که قرار است تنها 500 دستگاه از آن ساخته شود. ایکس دیاول نرا، با همکاری شرکت معروف سازنده مبلمان Poltrona Frau ساخته شده است.

دوکاتی ایکس دیاول با زین کوتاه 755 میلی‌متری یک اسپرت کلاسیک به حساب می‌آید. استفاده از تایر عریض 240 اینچی با رینگ 8 اینچی نیز جلوه بصری فوق‌العاده‌ای به آن بخشیده است.

در ترکیب رنگی آن مشکی براق و مات با کالیپرهای ترمز و روکش‌ سرسیلندر قرمز بی‌اندازه خیره‌کننده شده است. صندلی چرمی دست‌ساز این موتورسیکلت یکی از نکات متمایزکننده آن است که در 5 رنگ مختلف قابل سفارش است. قرمز Siam، آب Steel، خاکستری سیمانی، رنگ هندی و رنگ جدیدی موسوم به Selva. صندلی دوکاتی ایکس دیاول نرا با یک صندلی انتهایی موسوم به Pillion هماهنگی دارد. حک شدن نام XDiavel با لیزر روی چرم این صندلی‌های ایده‌ای خلاقانه بوده است.

فارغ از امکان انتخاب چرم زین، خریداران این موتورسیکلت می‌توانند یک کلاه ایمنی سفارشی از برند Arai مدل Jet با رنگ مشکی بدنه را هم خریداری کنند. این مدل فقط به صورت سفارشی با خرید دوکاتی فوق فروخته خواهد شد.

پیشرانه نصب شده برای این دوکاتی همان پکیجی است که پیش‌تر روی مدل DVT Testastretta 1262 دیده بودیم. قوای محرکه‌ای با استاندارد یورو 5 که می‌تواند 160 اسب‌بخار قدرت را در 9500 دور در دقیقه و 130 نیوتن‌متر گشتاور را در 5000 دور در دقیقه فراهم کند.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی