پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پولستار 02 (6)

O2، نامی عجیب اما واقعی از پولستار!

برند تازه نفس پولستار از کانسپتی دیگر پرده برداری کرده که علاوه بر چهره ای جالب، نامی عجیب هم دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو برند نوظهور پول‌استار تقریبا دو سال پیش و با رونمایی از کانسپت Precept، برنامه خود برای محصولات آینده را به معرض نمایش گذاشت. اما این برند سازنده خودروهای برقی، […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۴ اسفند ۱۴۰۰

برند تازه نفس پولستار از کانسپتی دیگر پرده برداری کرده که علاوه بر چهره ای جالب، نامی عجیب هم دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

برند نوظهور پول‌استار تقریبا دو سال پیش و با رونمایی از کانسپت Precept، برنامه خود برای محصولات آینده را به معرض نمایش گذاشت. اما این برند سازنده خودروهای برقی، اکنون کانسپتی جدید را معرفی کرده که از بسیاری جهات قابل توجه است.

شرکت پول‌استار، این مدل را با نام O2 و به عنوان یک «رودستر اسپرت برای عصر خودروهای برقی» معرفی کرده است. این خودروی اسپرت چهار نفره با تناسبات شبیه به برخی خودروهای کلاسیک طراحی شده، ولی از جدیدترین فناوری­‌های مربوط به وسایل نقلیه برقی بهره گرفته است.

پولستار 02 (5)

توماس اینگنلات مدیرعامل شرکت پول‌استار هم این کانسپت جدید را نمایانگر تبحر طراحان و سطح فناوری مهندسان این برند، توصیف کرده است.

بازوی سازنده خودروهای برقی شرکت ولوو، از ساخت O2 بر روی پلتفرم آلومینیومی برگرفته از پول‌استار 5 و استفاده از فناوری ارتباط مستقیم فرمان با چرخ‌ها خبر داده، ولی از اعلام هرگونه مشخصات فنی درباره پیشرانه این خودرو، خودداری کرده است.

سطوح پارچه‌­ای در کابین پول‌استار O2 از پلی‌­استر بازیافتی ساخته شده، ضمن‌اینکه آلومینیوم شاسی هم از قطعات بازیافتی به دست آمده است.

پولستار 02 (1)

گذشته از همه این‌ها، شاید جالب­‌ترین ویژگی پول‌استار O2 را بتوان پهپاد متصل به این خودرو دانست، که در هنگام حرکت این خودروی برقی در کنار آن به پرواز درآمده و اقدام به تهیه فیلم می­‌کند.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی