پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عرضه شفاف قطعات خودرو ارزشمند است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: راه اندازی مراکزی برای عرضه قطعات با کیفیت با قیمت مناسب بسیار ارزشمند بوده که باید از آن حمایت کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران در مراسم رونمایی از فروش شفاف قطعات خودرو و کارت های اعتباری در مجموعه هایپر کار اظهار کرد: داریم […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۲ اسفند ۱۴۰۰

فرمانده نیروی انتظامی گفت: راه اندازی مراکزی برای عرضه قطعات با کیفیت با قیمت مناسب بسیار ارزشمند بوده که باید از آن حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران در مراسم رونمایی از فروش شفاف قطعات خودرو و کارت های اعتباری در مجموعه هایپر کار اظهار کرد: داریم فرهنگ توزیع کالای استاندارد را راه می اندازیم که دغدغه ماست و مشکل بعدی گرانی افسارگسیخته اجناس است که باید سازمان و دستگاه های ذیربط گام های به جایی بردارند که این‌موضوع یکی از مشکلات جدی جامعه است.

وی اشاره کرد: راه اندازی چنین فروشگاه های می تواند نفش به سزایی در رسیدن کالای استاندارد با قیمت مناسب به مشتری ایفا کند و‌ کار ارزشمندی است و تاثیر زیادی در سهولت کار‌ پلیس خواهد داشت.

این مقام انتظامی با اشاره به موضوع قاچاق در‌ حوزه لوازم یدکی خودرو بیان کرد: چندین انبار کالای قاچاق و مراکز چاپ و تکثیر المان های کالای خارجی کشف شد که هیچ گونه نشانه ای از کالای قاچاق و غیر استاندارد نداشت. همچنین ۱۲ باند که به صورت شبکه ای در این‌حوزه منهدم شد فلذا ایجاد چنین مراکزی برای عرضه کالای با کیفیت و با قیمت مناسب بسیار پسندیده و ارزشمند که باید از این اقدامات تقدیر و‌ حمایت به عمل بیاید.

انتهای پیام

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی