پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کانون جهانگردی و اتوموبیلرانی جمهوری اسلامی ایران

احتمال برگزاری اکو رالی پاریس- پرسپولیس

رییس کلوپ اتومبیلرانی فرانسه در دیدار با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، برای مشارکت و همکاری در برگزاری اکو رالی پاریس- پرسپولیس اعلام آمادگی کرد. به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی: در نشستی که به دعوت کلوپ اتومبیلرانی فرانسه(ACF) از هیأت ایرانی در محل این کلوپ، در پاریس برگزار شد، […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۲۳ آذر ۱۳۹۴

رییس کلوپ اتومبیلرانی فرانسه در دیدار با مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، برای مشارکت و همکاری در برگزاری اکو رالی پاریس- پرسپولیس اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی: در نشستی که به دعوت کلوپ اتومبیلرانی فرانسه(ACF) از هیأت ایرانی در محل این کلوپ، در پاریس برگزار شد، ابوالقاسم ایرجی، مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران (TACI) با رابرت پنهارد، رییس کلوپ اتومبیلرانی فرانسه و پاتریک بلین، رییس کمیته سازندگان خودروی این کلوپ، دیدار و پیرامون توسعه همکاری‌ها و برگزاری هر چه با شکوهتر اکو رالی پاریس – پرسپولیس به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در این دیدار رابرت پنهارد، با تأکید بر تأثیر اجرای این اکو رالی در توسعه گردشگری با وسیله نقلیه موتوری، معرفی شایسته ظرفیت‌های ایران در زمینه گردشگری و جلب توجه جهانی به اهمیت حفاظت از محیط زیست، قول مساعد داد تا تمام تلاش خود را برای تشویق شرکت‌های بزرگ سازنده خودرو به منظور حمایت مالی از شرکت هماهنگ کننده این رویداد بزرگ که شرکت GTO فرانسه است، به کار بندد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در راستای برگزاری هر چه گسترده تر و با شکوهتر اکو رالی پاریس – پرسپولیس که برای نخستین بار در سال 1971 و با همکاری شرکت خودرو سازی سیتروئن برگزار شد، با رایزنی‌های گسترده تلاش خواهیم کرد تا تعداد خودروهای شرکت کننده در اکو رالی پاریس- پرسپولیس را افزایش دهیم.

ایرجی نیز در ادامه دیدار با رییس کلوپ اتومبیلرانی فرانسه، گزارشی از روند برنامه‌ریزی برگزاری اکو رالی پاریس- پرسپولیس ارائه و اعلام کرد: تا کنون نهادهایی در ایران به منظور تقبل هزینه‌های برگزاری این رالی اعلام آمادگی کرده‌اند که به محض تأیید نهایی آنها، حامی طلائی (Gold Sponsor)، انتخاب و سپس زمان دقیق برگزاری اکو رالی پاریس- پرسپولیس اعلام خواهد شد.

هشتادمین سالگرد تاسیس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی