پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مکث موتور با دو محصول جدید به نمایشگاه خودرو تهران می آید ( چهارمین نمایشگاه خودرو تهران 6 )

مدیر بازاریابی مکث موتور از برنامه این شرکت برای رونمایی از دو محصول جدید در کلاس کراس اوور و پیکاپ در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو بابک چهارباشیان؛ مدیر بازاریابی مکث موتور ضمن اعلام خبر رونمایی از دو محصول جدید در بزرگترین رویداد خودرویی کشور گفت: یکی از […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱

مدیر بازاریابی مکث موتور از برنامه این شرکت برای رونمایی از دو محصول جدید در کلاس کراس اوور و پیکاپ در چهارمین نمایشگاه خودرو تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

بابک چهارباشیان؛ مدیر بازاریابی مکث موتور ضمن اعلام خبر رونمایی از دو محصول جدید در بزرگترین رویداد خودرویی کشور گفت: یکی از این خودروها کراس اوورمتوسط 7نفره با مشخصات فنی و امکانات رقابتی است و محصول دیگر، نسخه ای جدید از پیکاپ کلوت خواهد بود که در جایگاهی متمایز در بازار پیکاپ ها قرار خواهد گرفت.

هنوز نام و مشخصات فنی و امکانات احتمالی این محصولات مشخص نیست و برای آشنایی بیشتر با آن ها باید تا زمان رونمای در نمایشگاه خودرو تهران منتظر بمانیم.

مکث موتور از شرکتهای گروه صنعتی ماموت است که با هدف عرضه خودروهای با برند آسیایی از آذر 1399 فعالیتش را آغاز کرده و از شهریور 1400 تولید نخستین محصول آن یعنی پیکاپ کلوت به عنوان قوی ترین پیکاپ تولیدی کشور با حداکثر توان 215 اسب بخار آغاز شده است.

مکث موتور در دی ماه سال گذشته نخستین سری کلوت را به مشتریان تحویل داد و اکنون این پیکاپ سرآمد بازار پیکاپ های کشور به حساب می آید و به نظر می رسد با معرفی نسخه جدید آن؛ بازار کلوت گسترش پیدا کند و بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.

همچنین ذکر این نکته ضروری است که مکث موتور با رویکرد جدید در بازاریابی طی هفته های گذشته اقدام به انتشار ویدیو های مستندی در شبکه های اجتماعی کرده تا در سفرهایی با پیکاپ کلوت، نقاط مهم، دیدنی و خاص کویر لوت را به نمایش بگذارد که دو جنبه توانمندی عملکردی این پیکاپ و همچنین گستردگی شگفتی های گرم ترین نقطه کره زمین به صورت همزمان در آن به نمایش در آمده است.

چهارمین نمایشگاه خودرو تهران پس از وقفه طولانی به دلیل شیوع ویروس کرونا از 27 الی 30 اردیبهشت ماه 1401 در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار خواهد شد و علاقمندان برای آشنایی با محصولات جدید مکث موتور و همچنین ملاقات با کلوت می توانند به غرفه این شرکت در سالن A4 نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی