پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرایط فروش منعطف پرشیا خودرو در قالب قرارداد “اجاره به شرط تملیک” و غیر قابل واگذاری

شرکت پرشیا خودرو به‌ عنوان تنها ارائه‌ دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و و مینی در ایران جهت افزایش رضایتمندی مشتریان و کمک به تجربه بهتر در امر خرید خودرو، اقدام به ارائه انواع شرایط فروش و طرح‌های متنوع خرید اعتباری خودرو کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  طرح […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲ خرداد ۱۴۰۱

شرکت پرشیا خودرو به‌ عنوان تنها ارائه‌ دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و و مینی در ایران جهت افزایش رضایتمندی مشتریان و کمک به تجربه بهتر در امر خرید خودرو، اقدام به ارائه انواع شرایط فروش و طرح‌های متنوع خرید اعتباری خودرو کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

طرح های فروش نقدی، فروش اعتباری با اقساط 12 ماهه با پیش پرداخت 30 الی 60 درصد (اجاره به‌شرط تملیک)، فروش اعتباری به شیوه LC داخلی (اعتبار اسنادی) از روش های قابل انتخاب هستند.

طبق اطلاعیه شرکت پرشیا خودرو، خودروهای خریداری شده در طرح “اجاره به‌شرط تملیک” این مجموعه تا پایان مدت قرارداد و بازپرداخت کامل اقساط توسط خریدار، در مالکیت شرکت پرشیا خودرو بوده و این خودروها قابلیت واگذاری به شخص ثالث را ندارند.

در طرح “اجاره به‌شرط تملیک” خودرو در مالکیت شرکت پرشیا خودرو بوده و به صورت اجاره‌ای در اختیار خریدار قرار می گیرد.

پس از گذشت مدت زمان بازپرداخت اقساط، خودرو از مالکیت شرکت به مالکیت شخص خریدار منتقل شده و ایشان به طور کامل صاحب خودرو می‌شوند.

علاقه‌مندان جهت اطلاع از آخرین شرایط فروش خودروهای BMW و MINI ، می‌توانند با شماره‌تلفن 0214591 داخلی 3 (بخش فروش) تماس حاصل کرده و یا به وب‌سایت persiakhodro.ir مراجعه نمایند.

انتهای پیام

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی