پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایکس55 پرو

MVM X55 Pro رسما در نمایندگی 377 مدیران خودرو کرج (خیری) رونمایی شد

روز گذشته از جدیدترین شاسی بلند شرکت مدیران خودرو ، MVM X55 Pro توسط نمایندگی 377 مدیران خودرو (خیری) واقع در استان البرز پرده برداری شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ پیشرفت در طراحی خارجی و داخلی X55 Pro اولین نکته ای است که جلب توجه می کند. جلوپنجره به اصطلاح کهکشانی امضای محصولات […]

javankhodro
پنجشنبه - ۵ خرداد ۱۴۰۱

روز گذشته از جدیدترین شاسی بلند شرکت مدیران خودرو ، MVM X55 Pro توسط نمایندگی 377 مدیران خودرو (خیری) واقع در استان البرز پرده برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

پیشرفت در طراحی خارجی و داخلی X55 Pro اولین نکته ای است که جلب توجه می کند. جلوپنجره به اصطلاح کهکشانی امضای محصولات جدید این برند است که با خطوط هماهنگ بدنه به خوبی جذب و جفت می شود. رینگ های اسپرت و کالیپرهای قرمز رنگ در نمای جانبی و چراغ های نئونی عقب با شیشه عقب کوتاه تداعی گر یک طراحی جوان پسند است.

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، گرمکن صندلی، دوربین 360 درجه، مود رانندگی اکونومی و اسپرت، سانروف دو حالته و تنظیم برقی صندلی از اهم امکانات ایکس 55 پرو است. همچنین ساعت هوشمند این خودرو با قابلیت استارت از راه دور و برخی قابلیت های دیگر، آپشنی خاص است که فقط در رده خودروهای بالاتر از ایکس 55 قابل یافتن است.

ایکس55 پرو از یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ بهره می برد که قادر است 156 اسب بخار توان و 230 نیوتن متر گشتاور تولید کند و از طریق یک گیربکس CVT 9 سرعته شبیه سازی شده به چرخ های جلو منتقل کند.

این خودرو قرار است در دو تیپ اکسلنت و اکسلنت اسپرت (با بدنه 2 رنگ) با قیمت های 905 و 925 میلیون تومان و با گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتر به فروش برسد.

کامران طالبی فرد

نمایندگی 377 خیری تنها نمایندگی 3 ستاره فروش و خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو در کرج است و همچنین تنها نمایندگی برند فونیکس در استان البرز به شمار می رود.

 

بیشتر بخوانید:

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی