پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جراحی پلاستیک لامبورگینی اوروس

منصوری، تیونر به نام آلمانی برای بار دیگر تیغ به دست به سراغ لامبورگینی اوروس رفته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت منصوری بار دیگر به سراغ لامبورگینی اوروس رفته و محصولی را معرفی نموده که نسبت به سایر پروژه‌­های قبلی این برند براساس شاسی­‌بلند ایتالیایی، بسیار متفاوت است. وناتوس Evo S، خودرویی […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۷ خرداد ۱۴۰۱

منصوری، تیونر به نام آلمانی برای بار دیگر تیغ به دست به سراغ لامبورگینی اوروس رفته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت منصوری بار دیگر به سراغ لامبورگینی اوروس رفته و محصولی را معرفی نموده که نسبت به سایر پروژه‌­های قبلی این برند براساس شاسی­‌بلند ایتالیایی، بسیار متفاوت است.

وناتوس Evo S، خودرویی تولیدمحدود با چهره بسیار خشن است که هرچند با منصوری وناتوس در برخی موارد شباهت دارد، اما به واسطه ورودی هوای متفاوت در سپر جلو و باله بزرگ عقب، خود را متمایز نشان می‌­دهد.

ورودی‌­های هوا در گلگیرهای جلو، رکاب‌­های جانبی و باله سقفی و تزئین بدنه با رنگ‌های سفید و مشکی، از دیگر ویژگی­‌های ظاهری وناتوس Evo S به شمار می‌آید.

براساس اعلام منصوری، خروجی پیشرانه 4 لیتری توئین توربو 8 سیلندر لامبورگینی در وناتوس Evo S به 900 اسب‌­بخار قدرت و 1100 نیوتن‌متر گشتاور افزایش یافته، هرچند که از اعلام جزئیات بیشتر خودداری نموده است. لازم به یادآوری است که پیشرانه مذکور در حالت استاندارد، 641 اسب‌­بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور تولید می­‌کند.

نیروی پیشرانه وناتوس Evo S به رینگ‌های 24 اینچی منتقل می‌شود تا این خودرو را ظرف 2.9 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت برساند. حداکثر سرعت وناتوس Evo S هم با 118 واحد افزایش نسبت به لامبورگینی اوروس، به 323 کیلومتر برساعت رسیده است.

تنها یک تصویر از فضای کابین وناتوس Evo S توسط این تیونر آلمانی منتشر شده است، که البته بخش وسیعی از این فضا را به معرض نمایش می­‌گذارد. ترکیب چرم زرد روشن با جزئیات سفید روی فرمان، کفپوش‌ها و پوشش داخلی درها، در تضاد با تریم مشکی براق قرار گرفته است.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی