پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید ایران خودرو

حال صنعت خودرو خوب نیست! اما خوب می شود؟

سخنگوی وزارت صمت در صفحه مجازی خود از قول وزیر صنعت، معدن و تجارت نوشت: صنعت خودرو وضعیت خوبی ندارد اما روند خوبی را طی می کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: دومین گزارش عملکرد وزارتخانه تقدیم نمایندگان مجلس شد که […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

سخنگوی وزارت صمت در صفحه مجازی خود از قول وزیر صنعت، معدن و تجارت نوشت: صنعت خودرو وضعیت خوبی ندارد اما روند خوبی را طی می کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: دومین گزارش عملکرد وزارتخانه تقدیم نمایندگان مجلس شد که همه آمار‌های مذکور نشان از جهش وزارت صمت به سمت اهداف پیش‌بینی شده در برنامه 2 ساله تحول صنعت خودرو است.

وی در این پیام با اشاره به حضور وزیر صمت در بهارستان نوشت: صنعت خودرو وضعیت خوبی ندارد، اما روند خوبی را طی می‌کند بطور مثال: افزایش 236 درصدی تولید خودروی کامل نسبت به 4ماهه ابتدایی 1400، افزایش 35درصدی تحویل خودرو به مشتریان، کاهش 64درصدی دپو خودرو ناقص و تحقق 86درصدی، برنامه پیش‌بینی شده تولید خودرو در 4ماهه نخست سال، نشان از جهش در برنامه 2 ساله تحول صنعت خودرو است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی