پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرده برداری از کرتا فقط برای بازار برزیل!

کمپانی هیوندای پس از معرفی فیس لیفت محصول کرتا خود، برای نخستین بار از نسخه N Line برای بازار برزیل پرده برداری کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو با وجود معرفی فیس‌لیفت از هیوندای کرتا در برخی بازارهای جهان، مدل قبلی این خودرو در قسمت‌هایی از جهان همچون آمریکای جنوبی به حیات خود ادامه […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

کمپانی هیوندای پس از معرفی فیس لیفت محصول کرتا خود، برای نخستین بار از نسخه N Line برای بازار برزیل پرده برداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

با وجود معرفی فیس‌لیفت از هیوندای کرتا در برخی بازارهای جهان، مدل قبلی این خودرو در قسمت‌هایی از جهان همچون آمریکای جنوبی به حیات خود ادامه می­‌دهد. به همین دلیل هیوندای تصمیم گرفته با ارائه نسخه N Line از هیوندای کرتا برای نخستین بار در برزیل، این کراس‌­اور را با چاشنی هیجان عرضه کند.

با وجود آن‌که کرتا N Line براساس مدل قبل از فیس‌لیفت شکل گرفته است، اما سپر بازطراحی شده، جلوپنجره عریض، چراغ‌های راهنمای مثلثی شکل و ورودی‌های بزرگتر جریان هوا را به همراه دارد.

الگوی طرح جلوپنجره تاحدی یادآور نسل جدید هیوندای توسان است، با این تفاوت که در کرتا N Line، کاپوت به واسطه یک ورودی هوا از جلوپنجره جدا شده و چهره‌­ای خشن را به معرض نمایش گذاشته است.

رینگ‌های 17 اینچی، نشان N در نقاط مختلف، ترکیب دورنگ بدنه، سقف پانوراما و قطعه‌­ای مشابه دیفیوزر روی سپر عقب، ظاهر هیوندای کرتا N Line را تکمیل می‌کند. برخلاف نسخه‌­های N و N Line از برخی محصولات هیوندای، روی بدنه کرتا N Line جزئیات قرمز دیده نمی‌­شود.

در فضای کابین هیوندای کرتا N Line با روکش مشکی و دوخت قرمز، نشان N روی صندلی‌ها، دسته دنده و فرمان و همچنین قطعات مشکی براق در کنسول میانی مواجه هستیم.

تهویه صندلی راننده، تهویه مطبوع خودکار، شش کیسه هوا و سطح پایه از سامانه ایمنی SmartSense ADAS هیوندای، مهمترین امکانات رفاهی هیوندای کرتا N Line بشمار می­‌آید.

قوای محرکه هیوندای کرتا N Line از پیشرانه یک لیتری T-GDi سه سیلندر توربوشارژ با 118 اسب­‌بخار قدرت و 172 نیوتن‌متر گشتاور تامین شده است، که نیروی خود را از طریق جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک به محور جلو انتقال می‌دهد.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی