پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودروهای وارداتی

واردات خودرو تاثیری بر تولید ندارد!

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: واردات خودرو تاثیر خاصی بر میزان تولید خودروهای داخلی ندارد. در این شرایط به دلیل واردات خودرو خودروسازان داخلی هم باید به فکر افزایش کیفیت باشند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حسین حسین زاده دبیر اول کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: قطعاً باید در حوزه وزارت نیرو و نفت […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱ تیر ۱۴۰۱

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: واردات خودرو تاثیر خاصی بر میزان تولید خودروهای داخلی ندارد. در این شرایط به دلیل واردات خودرو خودروسازان داخلی هم باید به فکر افزایش کیفیت باشند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حسین حسین زاده دبیر اول کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: قطعاً باید در حوزه وزارت نیرو و نفت اصلاحاتی انجام شود، با این وجود تاکنون چیزی در مورد افزایش قیمت بنزین در دستور کار دولت و مجلس نیست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره احتمال افزایش قیمت بنزین توضیح داد: همانطور که وزیر نفت و اعضای کمیسیون انرژی مجلس اعلام کرد تا به این لحظه هیچگونه افزایش قیمت بنزینی صورت نگرفته است. قطعاً اگر افزایش قیمت بنزین داشته باشیم، به مردم از قبل اطلاع می‎ دهیم. بنابراین فعلاً مردم دغدغه افزایش قیمت بنزین نداشته باشند.

نماینده مجلس در ادامه درباره مصوبه واردات خودرو توضیح داد: مجلس مصوب کرده است که 70 هزار دستگاه خودرو به کشور وارد شود و ساز و کار این مصوبه و اجرای آن را دولت برنامه‌ریزی کند.

وی در ادامه بیان کرد: مردم حق دارند از خودروی با کیفیت استفاده کنند و با توجه به عطشی که در بازار خودرو وجود دارد، واردات خودرو تاثیر خاصی بر میزان تولید خودروهای داخلی ندارد. در این شرایط به دلیل واردات خودرو خودروسازان داخلی هم باید به فکر افزایش کیفیت باشند. همه ما اعتقاد به تولید داخل داریم و صنعت خودروسازی را جزء سرمایه‌های ملی خودمان می‌دانیم. بر همین اساس دو خودروساز بزرگ (ایران‌خودرو و سایپا) باید برای ارتقای کیفیت تولیدات خود تلاش کنند.

انتهای پیام/ منبع: اقتصاد آنلاین

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی