پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

آیا قرعه کشی به ایستگاه آخر رسیده؟

سخنگوی وزارت صمت تاکید کرد آنچه در مورد این سامانه مطرح شده، مراحلی است که بایستی طی شود تا مسئولیت انجام قرعه‌کشی به وزارت صمت واگذار شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو امید قالیباف سخنگو وزارت صمت اظهار کرد: تصدی‌گری وزارت صمت در واگذاری خودرو در حال حاضر در دستور کار نیست و مرحله […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۷ تیر ۱۴۰۱

سخنگوی وزارت صمت تاکید کرد آنچه در مورد این سامانه مطرح شده، مراحلی است که بایستی طی شود تا مسئولیت انجام قرعه‌کشی به وزارت صمت واگذار شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

امید قالیباف سخنگو وزارت صمت اظهار کرد: تصدی‌گری وزارت صمت در واگذاری خودرو در حال حاضر در دستور کار نیست و مرحله دوم تخصیص خودرو مشابه مرحله اول از طریق سامانه‌ای که مورد استفاده است، انجام خواهد شد. وزارت صنعت، معدن و تجارت به دقت سلامت و شفافیت سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را زیر نظر دارد و نامه منتشر شده این دغدغه را ثابت می‌کند.

سخگوی وزارت صمت، تاکید کرد: وزارت صمت دیدگاه‌های پیشنهادی و مشورتی در رابطه با بهبود کیفیت سامانه تخصیص یکپارچه خودرو را با دقت بررسی و در صورت لزوم جهت اجرا به پیمانکار ارائه خواهد داد. لازم به تاکید است که نه‌تنها ابهامی در قرعه‌کشی نوبت اول وجود ندارد، بحث حذف سامانه یکپارچه هم مطرح نیست. هدف اول ما بهبود کیفیت خدمت به مردم است.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی