پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حضور رخش خودرو دیزل در نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری اصفهان

پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت و خدمات شهری و شهرداری های اصفهان شاهد حضور شرکت رخش خودرو دیزل در این نمایشگاه خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت رخش خودرو دیزل به عنوان یکی از تجاری سازان کشور حضور در در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت و یازدهمین نمایشگاه خدمات شهری […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۱ تیر ۱۴۰۱

پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت و خدمات شهری و شهرداری های اصفهان شاهد حضور شرکت رخش خودرو دیزل در این نمایشگاه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت رخش خودرو دیزل به عنوان یکی از تجاری سازان کشور حضور در در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت و یازدهمین نمایشگاه خدمات شهری و شهرداری های استان اصفهان را قطعی کرده است.

رخش خودرو دیزل در این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر 10 هزار متر برگزار می‌شود، احتمالا با محصولاتی نظیر کشنده بنز اکسور 1482 و اکسور 1845 حاضر می‌شود.

کمپرسی و تراک میکسر نیز محصولات تخصصی رخش خودرو دیزل در این نمایشگاه خواهد بود که با توجه به ماهیت نمایشگاه می‌تواند با استقبال بازدیدکنندگان مواجه شود.

پنجمین نمایشگاه حمل و نقل، ترانزیت و یازدهمین نمایشگاه خدمات شهری و شهرداری های استان اصفهان از ۴ تا ۷ مرداد ماه امسال در سایت جدید نمایشگاهی شهر اصفهان میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی