پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برگزاری نخستین رالی تهران مسکو و هفته های فرهنگی ایران در روسیه

نخستین رالی کمپرها در مسیر تهران مسکو و هفته های فرهنگی ایران در روسیه با پیشنهاد مدیران گردشگری مسکو در دیدار با رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برنامه ریزی و اجرا می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در جلسه ای که روز دوشنبه 13 تیرماه 1401 با حضور محمد […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۳ تیر ۱۴۰۱

نخستین رالی کمپرها در مسیر تهران مسکو و هفته های فرهنگی ایران در روسیه با پیشنهاد مدیران گردشگری مسکو در دیدار با رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برنامه ریزی و اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در جلسه ای که روز دوشنبه 13 تیرماه 1401 با حضور محمد حسین صوفی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و تانیانا شارشاویستکایا معاون کمیته گردشگری مسکو برگزار شد، دو طرف بر توسعه همکاری های مشترک و برگزاری رالی و برنامه های فرهنگی، تأکید کردند.
ایجاد تسهیلات لازم برای ورود گردشگران روسیه به ایران، مطالعه و نیار سنجی در خصوص زمان مناسب سفر آنان با توجه به شرایط و مشکلات پیش آمده در مسیر جهانگردی گردشگران روسی برای سفر به اروپا و آمریکا، تمایل طرفین به انعقاد تفاهم نامه و در ادامه اجرای آن، از مهمترین موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.

محمد حسین صوفی در این جلسه با بیان اینکه برای لغو روادید گردشگری گروهی از سوی ایران مانعی وجود ندارد گفت: در صورت لغو روادید از سوی دو کشور، می توان فعالیت های مشترک بسیاری را طراحی و برنامه ریزی کرد. همچنین با توجه به سابقه تاریخی و تمدنی ایران و روسیه موافق برگزاری برنامه های مهیج از جمله سفر گردشگران در قالب کمپر و کاروان هستیم. در این راستا در صورت تمایل کمپرداران روسی، جهانگردان دو کشور می توانند با پیوستن به یکدیگر رالی تور خود را در یک کشور ثالث خاتمه دهند.

تانیانا شارشاویستکایا نیز در این دیدار بر تمایل گردشگران روس برای سفر به ایران تأکید کرد و اظهار داشت: می توان با تقابل تجربیات پروژه های مشترکی را اجرا کرد که این جلسه آغازی برای آن و گام نخست در راه رسیدن به نقطه نظر مشترک است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی