پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مشاوره خرید لوازم یدکی خودرو نیسان با یدک ژاپن

راهنمای خرید انواع لوازم یدکی اصل برای خودرو های نیسان در مدل های مختلف (ماکسیما ، مورانو ، پیکاپ ، تیانا و.. ) با فروشگاه یدک ژاپن . به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو راهنمای خرید انواع لوازم یدکی اصل برای خودرو های نیسان در مدل های مختلف (ماکسیما ، مورانو ، پیکاپ ، تیانا […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۴ تیر ۱۴۰۱

راهنمای خرید انواع لوازم یدکی اصل برای خودرو های نیسان در مدل های مختلف (ماکسیما ، مورانو ، پیکاپ ، تیانا و.. ) با فروشگاه یدک ژاپن .

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو راهنمای خرید انواع لوازم یدکی اصل برای خودرو های نیسان در مدل های مختلف (ماکسیما ، مورانو ، پیکاپ ، تیانا و.. ) با فروشگاه یدک ژاپن .

قطعات و لوازم یدکی ماکسیما

یکی از خودروهای ژاپنی محبوب به نیسان ماکسیما متعلق است که جزء پرقدرت ترین خودروها محسوب می‌شود و از گذشته تا کنون توانسته است طرفداران خاص خود را داشته باشد.

تنها تا سال ۱۳۹۱ مونتاژ ماکسیما انجام شد و پس از آن دیگر هیچکدام از نمونه های این خودرو به بازار داخلی وارد نگردید ولی هم اکنون نمونه های کارکرده و دست دوم آن جز خودروهای پرفروش هستند که در بازار متقاضیان زیادی دارند و افراد بسیاری با وجود خودروهای ژاپنی دیگر برای خرید نیسان ماکسیما تمایل نشان می دهند. در ادامه با یدک ژاپن همراه باشید.

• به صورت کلی قبل از اینکه خرید لوازم یدکی ماکسیما را انجام بدهید به شناخت نیازهای خودرو توجه کنید.

• پس از آن متناسب با گیربکس دستی یا اتوماتیک خودروتان برای انتخاب لوازم یدکی ماکسیما و خرید اقدام کنید. شاید در نگاه اول فکر کنید که تفاوتی در بین قطعات وجود ندارد اما اختلاف زیادی بین قطعاتی که برای خودروهایی با گیربکس دستی هستند با خودروهایی با گیربکس اتوماتیک وجود دارد.

• در صورتیکه شما نتوانید بخوبی خودرو خود و نیازهای آن را بشناسید ممکن است در حین خرید قطعات را به اشتباه انتخاب و خریداری کنید و بعدها برای شما منجر به بروز مشکلاتی گردد. در صورت بروز این خطا علاوه بر اینکه خودرو شما کارکرد خوبی نخواهد داشت بلکه شما قطعاتی را خریداری کرده اید که کاربردی برایتان ندارند و بابت آن هزینه های زیادی را پرداخت نموده اید؛ به همین جهت در زمان خرید لوازم یدکی خودرو ماکسیما از مشاوره های دقیق فروشگاه های معتبر و شناخته شده نظیر یدک ژاپن استفاده کنید.

• اگر که شما از شماره تولید و شماره شناسایی خودروتان مطلع باشید می توانید قطعاتی را خریداری کنید که با مدل، سال ساخت و… خودرو شما تطبیق داشته باشند. معمولا این مشخصات در قسمت های نظیر شیشه جلو خودرو درج گردیده اند.

• قطعاتی که برای خودرو ماکسیما طراحی و تولید می‌شود قطعاً با دیگر خودروها دارای تفاوت هایی است چراکه ماکسیما یک خودرو در کلاس جهانی به شمار می‌رود؛ پس باید قطعاتی که برای این خودرو تهیه می‌شود به صورت اصل و اورجینال باشد چرا که وجود قطعات قلابی می تواند سبب مختل شدن عملکرد خودرو ماکسیما گردد.

خرید قطعات خودرو پیکاپ

نیسان پیکاپ جزء یکی از خودروهای وانت اسپرت و آفرود محسوب می‌شود که تقریباً اندازه متوسطی دارد. و علاوه بر ظاهری جذاب و مدرن بلکه مجهز به امکانات متنوع و متعددی است که موجب شده تا تمایل به استفاده از آن در بازار ایران نیز افزایش پیدا کند؛ امروزه هر خودرویی پس از مدت زمان استفاده ممکن است دچار خرابی و ایراد شود و نیاز به تعویض قطعات وجود داشته باشد که البته برای خودروی نیسان پیکاپ نیز با وجود کیفیت بالا این موضوع صدق می کند.

اصلی ترین موضوعاتی که شما باید در زمان خرید لوازم یدکی پیکاپ به خاطر داشته باشید استفاده از قطعات اصلی میباشد. بدین منظور انتخاب یک مرکز فروش معتبر تا حد بسیار زیادی شما را در خرید موفق خواهد کرد. در بازار ممکن است از یک محصول نمونه های مختلفی با نام و برند های متفاوتی دیده شود که دارای قیمت های مختلفی هم هستند اما اگر شما قطعات اصلی را خریداری کنید این تضمین را به وجود آورده اید تا سلامت خودروی تان را حفظ کنید و عملکرد بهتری از آن دریافت کنید.

همچنین این نکته را بخاطر داشته باشید که در زمان تعویض قطعات خودروی پیکاپ شما قرار است قطعه خریداری شده را بجای قطعه باکیفیت و اصلی پیکاپ جایگزین کنید پس فیک بودن یا تقلبی بودن آن می تواند به دیگر اجزا نیز آسیب وارد کند و شما در چنین شرایطی مجبور باشید هزینه های بیش تری را پرداخت نمایید.

معرفی فروشگاه معتبر یدک ژاپن

در صورتی که برای خرید قطعات خودروهای نیسان، ماکسیما، پیکاپ،پیکاپ، رونیز، قشقایی، تیانا به دنبال یکی از بهترین فروشگاه های فروش لوازم یدکی هستید به شما یدک ژاپن را معرفی می نماییم.

در این فروشگاه شما می توانید انواع لوازم یدکی و قطعات مورد نیاز خود را به صورت اصلی تهیه کنید که از بالاترین کیفیت ها بهره مند هستند و از مناسب ترین قیمت ها بهره مند می باشند. دو فاکتور مهمی که فروشگاه ژاپن به منظور جلب رضایت مشتریان عزیز در اولویت های کاری خود قرار داده است شامل ضمانت کالای اصل و ارسال سریع کالا می باشد. در صورت تمایل می توانید به وب سایت یدک ژاپن به نشانی https://yadakjapan.com سر بزنید یا از تماس و مراجعه حضوری استفاده کنید.

– خیابان اکباتان (چراغ برق) نفیسی پاساژ توحید طبقه 2 پلاک 67 فروشگاه سالک

– تلفن تماس: 09121799040 و 02133937295

برچسب‌ها : رپرتاژیدک ژاپن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی