پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ورود سورن پلاس به ناوگان تاکسیرانی از مردادماه

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: با دریافت مجوز و تاییدیه‌های لازم از سازمان استاندارد و تعیین قیمت، محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز وارد ناوگان تاکسی‌رانی کشور می‌شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهدی خطیبی با بیان این‌که پس از واگذاری تعهدات باقی مانده از تاکسی سمند و دریافت مجوزهای لازم برای سورن پلاس، این محصول […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۵ تیر ۱۴۰۱

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: با دریافت مجوز و تاییدیه‌های لازم از سازمان استاندارد و تعیین قیمت، محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز وارد ناوگان تاکسی‌رانی کشور می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی خطیبی با بیان این‌که پس از واگذاری تعهدات باقی مانده از تاکسی سمند و دریافت مجوزهای لازم برای سورن پلاس، این محصول جایگزین سمند و ۴۰۵ خواهد شد، تاکید کرد: براساس فرامین هشت گانه رییس‌جمهوری، امسال خط تولید محصولات ۴۰۵ و سمند متوقف خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر کم‌تر از ۱۶۰۰ تعهد تاکسی سمند EF۷ باقی مانده که این تعداد به تولید رسیده و آماده واگذاری به تاکسی‌داران محترم است و تعهد به جا مانده‌ای برای تاکسی پژو ۴۰۵ وجود ندارد.

خطیبی تصریح کرد: با رفع مشکل شماره‌گذاری و دریافت مجوز، خودروها واگذار و دیگر خودرو سمند از خط تولید برای همیشه حذف خواهد شد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که با عرضه سورن پلاس دوگانه سوز و افزایش سطح ایمنی و تجهیزات در اختیار راننده و مسافران، رضایتمندی بیش‌تری حاصل خواهد شد، گفت: شبکه خدمات پس از فروش نیز برنامه‌های حمایتی از رانندگان تاکسی در نظر گرفته است.

وی افزود: این خودرو با ترکیب سوخت بنزین و گاز قادر به پیمایش حدود یک‌هزار کیلومتر مسافت است، ضمن این‌که موتور تعبیه شده در آن از نوع EF۷ پایه گاز سوز بوده و علاوه بر تغییراتی در ظاهر، برخی آپشن‌ها و امکانات نیز به آن اضافه شده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای طرح نوسازی تاکسی‌ها خبر داد و گفت: طبق قرارداد در حال تنظیم با اتحادیه تاکسی‌رانی، مقرر شده تا در سال جاری، ۱۰ هزار تاکسی با سورن پلاس جایگزین شود.

وی گفت: اجرای این طرح در مردادماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی