پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ساختمان ارتباط با مشتریان ایران خودرو

سرآمدی ایران خودرو در رسیدگی به شکایات مشتریان

شرکت ایران خودرو با طرح ریزی و اجرای برنامه های بهبود در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان توانست برای نخستین بار امتیاز کامل شاخص رسیدگی به شکایات مشتریان را در میان شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو کسب کند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، در این باره گفت: بر اساس […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۸ تیر ۱۴۰۱

شرکت ایران خودرو با طرح ریزی و اجرای برنامه های بهبود در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان توانست برای نخستین بار امتیاز کامل شاخص رسیدگی به شکایات مشتریان را در میان شرکت‌های عرضه‌کننده خودرو کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مدیر ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، در این باره گفت: بر اساس گزارش خردادماه امسال شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) در خصوص عملکرد شرکت‌های عرضه کننده خودرو در سال ۱۴۰۰، ایران‌خودرو برای نخستین بار موفق به کسب امتیاز کامل در شاخص رسیدگی به شکایات مشتریان شده است.

بابک دولوقاجار، کاهش زمان رسیدگی به درخواست‌های مشتریان و همکاری همه جانبه در گروه صنعتی ایران خودرو را عامل اصلی این موفقیت عنوان کرد و گفت: نظرات و پیشنهادهای مشتریان، بزرگ‌ترین منبع تحول و بهبود فرآیندهای سازمانی است و بر همین اساس مدیریت ارتباط با مشتریان از ابتدای امسال برنامه جامعی برای بهبود فرآیندها و ارایه بازخورد از نتایج نگرش‌سنجی مشتریان به گروه صنعتی ایران خودرو را در دستور کار قرار داده‌ است.

وی افزود: طرح تحول کیفیت محصولات و خدمات گروه صنعتی ایران خودرو، در راستای عمل به فرامین هشت گانه رییس جمهوری، با هدف ارتقای کیفیت، بهبود ارایه خدمات فروش و پس از فروش و در نهایت افزایش رضایتمندی مشتریان از محصولات داخلی صورت گرفته است و اثربخشی مستقیمی در افزایش رضایتمندی خواهد داشت.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی