پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

منتظر دور جدید قرعه کشی خودرو باشید

به گفته سخنگوی وزارت صمت، براساس زمان بندی صورت گرفته مرحله دوم قرعه کشی خودرو در پایان تیر ماه آغاز می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در یادداشتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: تاکنون عرضه 82 هزار خودرو در مرحله دوم قطعی شده است، اما […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۱۸ تیر ۱۴۰۱

به گفته سخنگوی وزارت صمت، براساس زمان بندی صورت گرفته مرحله دوم قرعه کشی خودرو در پایان تیر ماه آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در یادداشتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: تاکنون عرضه 82 هزار خودرو در مرحله دوم قطعی شده است، اما احتمال افزایش آن تا 100 هزار دستگاه وجود دارد.

وی تاکید کرد: قرعه‌کشی با همان سامانه تخصیص یکپارچه خودرو انجام می‌شود البته اقداماتی نیز برای بهبود ضرایب فنی و ایمنی آن صورت می‌گیرد.

برگزاری دور دوم قرعه‌ کشی خودرو در هفته آینده در حالی است که اجرای مرحله نخست آن خالی از حواشی نبود، به‌ ویژه پس از آنکه نامه داخلی وزارت صمت مبنی بر عدم آمادگی فنی و ایمنی سامانه یکپارچه فروش فاش شد. در این نامه که معاون هماهنگی و محیط کسب‌‌وکار وزارت صمت به معاون حمل‌‌ونقل این وزارتخانه نوشته بود، عنوان شد سامانه یکپارچه فروش خودرو صلاحیت فنی و امنیتی و همچنین آمادگی لازم برای اجرای قرعه‌‌ کشی خودرو را نداشته و هنوز هم ندارد. در واکنش به افشای نامه درونی وزارت صمت درباره باگ امنیتی ـ فنی سامانه یکپارچه خودرو، سخنگوی این وزارتخانه در واکنشی توضیحاتی را در این مورد ارائه داد.

امید قالیباف شایعات طرح‌‌شده درباره امنیت سامانه یکپارچه خودرو را نادرست دانست و اظهار کرد: آنچه درباره این سامانه مطرح شده مراحلی است که باید طی شود تا مسوولیت انجام قرعه‌‌کشی به وزارت صمت واگذار شود. حالا باید منتظر ماند و دید در دور دوم قرعه‌کشی خودرو از مسیر سامانه یکپارچه فروش چه اتفاقی رخ خواهد داد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی