پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تیبا 2

عذرخواهی گروه سایپا از مشتریان بابت تاخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا 2

معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا گفت: با هدف تضمین کیفیت محصولاتی که در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد تحویل خودروهای تیبا و تیبا 2 با تاخیر مواجه شده است که ضمن عذرخواهی از مشتریان عزیز، پس از کنترل های سختگیرانه مجدد و حصول اطمینان از کیفیت مطلوب این خودروها تلاش می کنیم تا با […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۲۰ تیر ۱۴۰۱

معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا گفت: با هدف تضمین کیفیت محصولاتی که در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد تحویل خودروهای تیبا و تیبا 2 با تاخیر مواجه شده است که ضمن عذرخواهی از مشتریان عزیز، پس از کنترل های سختگیرانه مجدد و حصول اطمینان از کیفیت مطلوب این خودروها تلاش می کنیم تا با هماهنگی سازمان های نظارتی در اسرع وقت تعهدات ایجاد شده را انجام دهیم.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرزاد غزایی درباره تاخیر در تحویل خودروهای تیبا و تیبا 2 اظهار داشت: با هدف ارتقاء کیفی خودروهای مذکور این گروه خودروسازی اقدامات واکنش سریع و سختگیرانه ای تعریف کرده تا بتواند رضایت مشتریان را در خصوص کیفیت برآورده کند و این مهم در کنار کسب مجوزهای لازم منجر به تاخیر زمانی در تحویل این خودروها شده است.

او تاکید کرد: این اقدامات تعریف شده و در حال اجرا است و تمام توان گروه خودروسازی سایپا در جهت انجام کامل آن بسیج شده است.

معاون کیفیت سایپا در ادامه تصریح کرد: سیاست های جدید گروه سایپا از بهمن ماه سال گذشته با تغییر زیربنایی در مفاهیم مشتری مداری و کیفیت تدوین شده است که در بخش محصول ارتقاء کیفیت محصولات جاری و رفع نواقص اعلامی از سوی مشتریان و همچنین جایگزینی محصولات با طراحی جدید به جای خودروهای قدیمی در اولویت قرار دارد.

او افزود: علاوه بر سرمایه گذاری در تجهیز خطوط تولید خودروسازان و قطعه سازان، انتقال دانش فنی خودروسازان برتر جهان نیز در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.

غزایی ضمن عذرخواهی مجدد از تاخیر به وجود آمده در تحویل خودروها گفت: امیدواریم با اقدامات در حال انجام و تعامل با سازمان های نظارتی مشکل این بخش از مشتریان گرامی در روزهای آتی برطرف شود.

او در پایان افزود: گروه سایپا خود را متعهد می داند تا هر نقصی که از سوی مشتریان اعلام می شود را با بهره گیری از شبکه گسترده خدمات پس از فروش شرکت سایپایدک و امداد گران شرکت امدادخودرو سایپا در کوتاهترین زمان ممکن و به صورت ویژه رسیدگی و رفع کند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی