پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بهترین تعمیرگاه های کیا در تهران کجاست ؟

اگر صاحب خودروهای خارجی باشید حتما برای شما پیش آمده است که هنگام خرابی خودروی خود به چندین تعمیرگاه مراجعه کردید و مکانیک های این مراکز نه تنها نتواسته اند که مشکل خودروی شما را حل کنند بلکه یک مشکل دیگر نیز برای خودروی شما بوجود آمده است به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو اگر […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۱ تیر ۱۴۰۱

اگر صاحب خودروهای خارجی باشید حتما برای شما پیش آمده است که هنگام خرابی خودروی خود به چندین تعمیرگاه مراجعه کردید و مکانیک های این مراکز نه تنها نتواسته اند که مشکل خودروی شما را حل کنند بلکه یک مشکل دیگر نیز برای خودروی شما بوجود آمده است

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

اگر صاحب خودروهای خارجی باشید حتما برای شما پیش آمده است که هنگام خرابی خودروی خود به چندین تعمیرگاه مراجعه کردید و مکانیک های این مراکز نه تنها نتواسته اند که مشکل خودروی شما را حل کنند بلکه یک مشکل دیگر نیز برای خودروی شما بوجود آمده است. در این هنگام شما به دنبال بهترین و نزدیک ترین تعمیرگاه خواهید بود. شما می توانید در این موارد از امداد خودرو کیا نیز کمک بگیرید، این امداد با کد ۰۲۱ در کوتاه ترین زمان ممکن به کمک شما خواهد آمد. خدمات امداد کیا خودرو به شکل تخصصی و در محل صورت می گیرند، اما برای رفع تمامی مشکلات به طور کامل نمی توان از امداد خودرو کیا بهره برد. شما باید به بهترین تعمیر گاه های کیا در تهران مراجعه کنید که در اینجا قصد داریم در مورد نکات مورد توجه در هنگام مراجعه به این مراکز صحبت کنیم.

نکات مهم در هنگام مراجعه به تعمیرگاه

انتخاب تعمیر گاه مناسب برای تعمیر خودرو های برند کره ای کیا کار بسیار دشواری است. شما برای اطمینان از معتبر بودن تعمیر گاهی که به آن مراجعه کرده اید باید به دنبال گواهینامه یا مدارک معتبر دولتی باشید. بهتر است هیچوقت یک قرار داد سفید را امضا نکنید و از تعمیر کار بخواهید که هزینه تعمیر را ریز به ریز برای شما بنویسد. همچنین فراموش نکنید که در مورد گارانتی نیز سوال بپرسید و سپس ماشین را در اختیار فرد قرار دهید. راجب مدت زمان تعمیر، سوال بپرسید تا از دوباره کاری و از دست دادن وقت جلوگیری کنید.

باید برای تعویض هر قطعه یا تعمیرات خاص که شامل گارانتی شرکت می شود، با شرکتی که خودرو را از آنجا تهیه کرده بودید مشورت کنید.

بهتر است بهترین تعمیر گاه های کیا در تهران را بشناسید و به چند تایی از آن ها مراجعه کنید حتی در هنگام خرید لوازم یدکی کیا نیز باید با چند جا مشورت کنید و سپس اقدام به خرید این قطعات کنید و پس از مشورت با چند مورد از آن ها اقدام به تعمیر نهایی خودرو کنید. از تعمیر کار بخواهید پس از تعویض قطعات ماشین شما، قطعات قبلی را به شما تحویل دهد. با این کار شما متوجه خرابی یا سلامت آن قطعه می شوید.

نکات مهم برای نگهداری از خودرو

قطعا تا به حال این سوال برای شما پیش آمده است که چطور می توانید از خرابی خودرو جلوگیری کنید. همانطور که می دانید با توجه به قسمت های زیاد خودرو جلوگیری از خرابی خودرو کار آسانی نیست. اولین راه فهمیدن مشکلات ماشین توجه به چراغ نشانگر است، تعداد این نشانگر ها در ماشین های مختلف متفاوت است. رنگ نور نشانگر مشخص می کند که وضعیت چگونه است، نشانگر به رنگ قرمز به معنای وجود یک مشکل است. رنگ های زرد و نارنجی اولویت بعدی برای بررسی هستند، بقیه رنگ ها هشدار دهنده نبوده و نیاز نیست نگران آن ها باشید. در صورت مشاهده رنگ قرمز حتما باید به بهترین تعمیر گاه های کیا در تهران مراجعه کنید.

پس از بررسی نور نشانگر ها نوبت به چک کردن فشار تایر ها می رسد، این مورد اهمیت زیادی در میزان سوخت مصرفی ماشین دارد. اگر فشار تایر ها کمتر از حد عادی باشد مصرف سوخت افزایش پیدا می کند، همچنین به علت افزایش مسافت ترمز احتمال تصادف بیشتر می شود. بهتر است به صورت هفتگی فشار تایر ها را چک کنید. در بخش داشبورد، نشانگر مربوط به ترمز را حتما چک کنید، اگر این چراغ پس از آزاد کردن ترمز دستی روشن بماند باید در سریع ترین زمان به بهترین تعمیر گاه های کیا در تهران مراجعه کنید. خرابی ترمز می تواند به دلیل فرسودگی لنت و یا کم بودن روغن ترمز باشد.

لیست بهترین تعمیر گاه های کیا در تهران

در اینجا قصد داریم بهترین تعمیرگاه های کیا در تهران را معرفی کرده تا در صورت نیاز به تعمیر خودرو بتوانید به این مراکز مراجعه کنید. اولین مرکز پیشنهادی ما نمایندگی تعمیرگاه مرکزی است، این مرکز در کیلومتر هشت بزرگراه شهید لشکری تهران قرار دارد.

نمایندگی دیگری نیز در یکی از محله های تهران قرار دارد که به نام امیر حسین محسنیان است. نمایندگی بالیران نیز پیشنهاد بعدی ما به شماست که مکان این نمایندگی نیز در تهران، قرار دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین نمایندگی های کیا با شماره ۰۲۱ تماس برقرار کنید.

تعمیرگاه های معتبری به آنها مراجعه می کنید شما را برای خرید لوازم یدکی کیا در تهران راهنمایی خواهند کرد و می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر لوازم یدکی جنیون و اروجینال را از این مراکز تهیه کنید.

نتیجه گیری

در آخر باید بگوییم که بهترین روش برای جلوگیری از خرابی خودرو کیا نگهداری درست از خودرو است و این که در صورت بروز مشکل در خودرو باید به بهترین تعمیر گاه های کیا در تهران مراجعه کنید و در صورت لزوم اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعه خراب شده نمایید. نکاتی که ضمن مراجعه به تعمیرگاه باید به خاطر داشته باشید را در نظر بگیرید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید.

اخرین نکته خرید لوازم یدکی اصل برای خودروهای کیا و یا هیوندا است در این هنگام زمانی که شما برای این منظور اقدام می کنید توجه به چند تا نکته کاملا ضرروی و مهم است :

1. اولین نکته بسته بندی این محصولات است ، بسته بندی محصولات اورجینال با بسته لوازم یدکی غیر اصل متفاوت بوده و نشان و لوگوی شرکت تولید کننده به طور مشخص در این بسته بندی مشخص است

2. دومین نکته ای که در خرید لوازم یدکی اورجینال خودروهای کیا و هیوندا حائز اهمیت است قیمت این محصولات است ، لوازم یدکی اورجینال نسبت به محصولات غیر اصل از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

3. محصولات اورجینال واصل دارای ضمانتنامه می باشند و از این راه می توانید اصل یا فیک بودن آنها را تشخیص دهید.

4. مورد دیگری که در این بین وجود دارد شماره سریال و هولوگرام موجود در برروی بسته بندی این محصولات است که آنها را از لوازم یدکی غیر اصل جدا می کند.

5. اخرین و پنجمین مورد در مورد خرید لوازم یدکی خودروهای کیا و شناخت اصل و یا فیک بودن آنها خرید از فروشگاه های مجاز و معتبر است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی