پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پلیس راهور

طرح عیدانه پلیس راهور برای جریمه ها چیست؟

رئیس پلیس راهور از تقسیط جریمه های خودرو برای آن دسته از شهروندانی که قادر به پرداخت جریمه خودرو نیستند خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: طرح ویژه تحت عنوان “عیدانه” توسط پلیس راهور برنامه‌ریزی شده و شهروندانی که دارای گواهینامه می‌شوند و […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۲ تیر ۱۴۰۱

رئیس پلیس راهور از تقسیط جریمه های خودرو برای آن دسته از شهروندانی که قادر به پرداخت جریمه خودرو نیستند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: طرح ویژه تحت عنوان “عیدانه” توسط پلیس راهور برنامه‌ریزی شده و شهروندانی که دارای گواهینامه می‌شوند و گواهینامه خود را از یک پایه به پایه دیگر منتقل می‌کنند، منوط بر صحیح بودن آدرس خود حداکثر ظرف ۷۲ ساعت گواهینامه خود را دریافت می‌کنند.

وی افزود: شهروندانی که قادر به پرداخت جریمه خودرو خود نیستند، در طرح عیدانه می‌توانند به صورت تقسیط جریمه خود را با مراجعه به “پلیس+۱۰” و همچنین از طریق اپلیکیشن “پلیس من” پرداخت کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارت وسیله نقلیه پس از نقل و انتقالات در کمتر از ۷۲ ساعت ارسال می‌شود، ادامه داد: برای خودرو‌هایی که کمتر از ۳ میلیون تومان جریمه داشتند، تسهیلاتی فراهم شده که توقیف نشوند.

وی افزود: گروه‌‌های شغلی نظیر پرستاران، اصحاب رسانه و … که به جرائم خودروهای خود در زمان محدودیت‌‌های کرونا اعتراض داشتند، می‌توانند برای رسیدگی و حذف جرائم به کمیسیون ماده ۵ مراجعه کنند.

انتهای پیام/ منبع: تسنیم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی