پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وقتی فولکس واگن مغلوب چین می شود! / معرفی ترامونت X

شرکت فولکس واگن از نسخه فیس لیفت ترامونت X در کشور چین پرده برداری کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مدتی پس از انتشار برخی اطلاعات توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، شرکت فولکس واگن از نسخه فیس‌­لیفت ترامونت X در کشور چین رونمایی کرده است. ترامونت X که نخستین بار در سال […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۲ تیر ۱۴۰۱

شرکت فولکس واگن از نسخه فیس لیفت ترامونت X در کشور چین پرده برداری کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مدتی پس از انتشار برخی اطلاعات توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، شرکت فولکس واگن از نسخه فیس‌­لیفت ترامونت X در کشور چین رونمایی کرده است.

ترامونت X که نخستین بار در سال 2019 پا به عرصه گذاشته، یکی از چند محصول اختصاصی فولکس واگن برای بازار چین است. یک سال پس از بروزرسانی مدل اطلس در این کشور، اکنون نوبت به ترامونت X رسیده تا با ظاهر جدید به مشتریان معرفی شود. فولکس واگن ترامونت X توسط سایک تولید و ظرف چند ماه آینده به مشتریان چینی تحویل داده خواهد شد.

نمای جانبی فولکس واگن ترامونت X بدون تغییر و مشابه با اطلس کراس اسپرت موجود در ایالات متحده به نظر می‌­رسد، اما مهمترین تغییرات در نمای جلو اتفاق افتاده است. عناصر LED چراغ‌های جلو دو برابر شده و در دو بخش مجزا قرار گرفته درحالی‌که جلوپنجره مشکی، به یک عنصر نقره‌­ای مزین شده است.

طراحی سپر جلو نیز تغییر کرده و قطعات مشکی براق آن را احاطه کرده است. البته توجه داشته باشید که خودروی حاضر در تصاویر از تریم R-Line انتخاب شده و به همین دلیل با قطعات مشکی روی بدنه، رینگ‌های 21 اینچی مشکی و کالیپرهای قرمز داخل رینگ‌ها تزئین شده است.

قطعه مشکی حاشیه چراغ‌های عقب، تغییر گرافیک چراغ‌های LED، لوگوی نورانی فولکس واگن و Teramont X در میانه در صندوق، جزئیات مشکی براق در سپر عقب و خروجی‌­های مصنوعی اگزوز، مهمترین تغییرات نمای عقب فولکس‌واگن ترامونت X است.

طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورهای فولکس واگن ترامونت X بدون تغییر و برابر با 4.917، 1.989، 1.729 و 2.98 متر باقیمانده است. براساس اعلام خودروساز آلمانی، مشتریان ترامونت X اکنون می‌­توانند یک رنگ جدید به نام سبز Wilderness را نیز انتخاب کنند.

سایک فولکس واگن به عنوان سازنده این خودرو، هنوز تصویری از فضای کابین آن منتشر نکرده است، اما انتظار داریم که صفحه پشت آمپر 10.2 اینچی، نمایشگر لمسی 12 اینچی و فرمان سه شاخه مشترک با سری I.D. را در این مدل نیز مشاهده کنیم.

از آنجا که در خبر به تغییرات فنی اشاره‌­ای نشده، به نظر می­‌رسد فولکس واگن ترامونت X در این بخش نیز بدون تغییر باقیمانده است. نمونه حاضر در تصاویر، مدل پرچمدار 530 V6 بوده که پیشرانه شش سیلندر 2.5 لیتری VR6 با 295 اسب­‌بخار قدرت را در سینه دارد. نیروی پیشرانه از طریق جعبه‌دنده 7 سرعته DSG و سامانه چهارچرخ محرک 4Motion به تمام چرخ‌ها ارسال می­‌شود.

علاوه‌براین مشتریان فولکس واگن ترامونت X می­‌توانند پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری TSI با 217 یا 183 اسب‌­بخار قدرت در تریم‌های 380 TSI و 330 TSI را نیز برای این خودرو سفارش دهند.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی