پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مجمع عمومی عادی سالیانه سایپا برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپا برای سال مالی منتهی به 12/29/ 1400 با حضور بیش از 76 درصد از سهامداران، اعضای هیات مدیره، حسابرس و بازرس قانونی، نماینده سازمان بورس و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا در سالن شهید سلیمانی پارس خودرو برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در مجمع […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲۹ تیر ۱۴۰۱

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپا برای سال مالی منتهی به 12/29/ 1400 با حضور بیش از 76 درصد از سهامداران، اعضای هیات مدیره، حسابرس و بازرس قانونی، نماینده سازمان بورس و جمعی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا در سالن شهید سلیمانی پارس خودرو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سایپا (سهامی عام) که با حضور بیش از 76 درصد سهامداران این شرکت راس ساعت 10 روز سه شنبه 28 تیرماه ۱۴۰۱ برگزار شد، رسیدگی به صورت‌های مالی و عملکرد شرکت سایپا برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1400در دستور کار جلسه قرار داشت.

بر اساس این گزارش، در این مجمع، پس از ارائه گزارش هیئت مدیره و اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی،تصمیماتی به شرح زیر اتخاذ شد:

۱- صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفندماه 1400 با اکثریت آرا به تصویب اعضای مجمع رسید.

۲- سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار شرکت سایپا در سال مالی جاری انتخاب شد.

شایان ذکر است پس از مجمع عمومی عادی سالیانه، مجمع عمومی فوق العاده شرکت سایپا برگزار و در این جلسه در خصوص اصلاح ماده 19 اساسنامه شرکت به منظور حضور در مجامع و مشارکت در رای گیری تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی