پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معرفی تویوتا یاریس کراس GR

تویوتا از نسخه جدید به نام یاریس کراس GR پرده برداری کرد که قرار است در بازار ژاپن عرضه شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو تویوتا یاریس کراس GR اسپرت، نسخه جدیدی از کراس‌اورهای کوچک است که در ژاپن عرضه می‌شود. به لطفا تغییرات ظاهری، تویوتا یاریس کراس عضله‌ای‌تر از قبل شده، علاوه‌براین سیستم […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۳۰ تیر ۱۴۰۱

تویوتا از نسخه جدید به نام یاریس کراس GR پرده برداری کرد که قرار است در بازار ژاپن عرضه شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

تویوتا یاریس کراس GR اسپرت، نسخه جدیدی از کراس‌اورهای کوچک است که در ژاپن عرضه می‌شود.

به لطفا تغییرات ظاهری، تویوتا یاریس کراس عضله‌ای‌تر از قبل شده، علاوه‌براین سیستم تعلیق اصلاحاتی نیز داشته است. این اصلاح سبب شده تا ارتفاع خودرو 10 میلی‌متر کاهش یابد. در کنار این تغییرات باید به تنظیمات فنرها، کمک‌فنرها و فرمان برقی و استفاد هاز تایرهای 18 اینچی Falken FK510 اشاره کرد.

تویوتا با اضافه کردن جلوپنجره مشبک و توری عقب، استایل و ظاهر یاریس کراس را تغییر داده است. کالیپرهای ترمز قرمز رنگ، هستند و در پس رینگ‌های 10 شاخه قرار گرفته‌اند.

صندلی‌های جلو در کابین تویوتا یاریس کراس GR اسپرت، ویژه هستند و از ترکیب چرم مصنوعی و Air Nubuck ساخته شده‌اند. فرمان سه شاخه آن نیز روکش چرم دارد و لوگو GR روی آن قرار گرفته است. بخش جلویی کنسول مرکزی به رنگ خاکستری تیره بوده و اهرم تعویض دنده چرمی است. پدال‌ها نیز روکش آلومینیومی دارند.

پیشرانه هیبریدی این خودرو ارتقا پیدا کرده و واکنش پدال گاز بهبود یافته است.

مدل GR اسپرت یک جفت پیشرانه سه سیلندر 1.5 لیتری دارد. یکی از آن‌ها 118 اسب‌بخار قدرت و نوع هیبریدی 90 اسب‌بخار قدرت دارند. در حالی که یاریس کراس تمام چرخ محرک بوده، این مدل فقط دیفرانسیل جلو است.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی