پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Chris-Harris-Sabine-Schmitz-David-Coulthard-will-join-Top-Gear-مجریان جدید تخت گاز

مجریان جدید برنامه تخت گاز مشخص شدند.

دیوید کولتارد راننده انگلیسی سابق مسابقات فرمول یک، سابین اشمیتز اتومبیل‌ران زن آلمانی و کریس هریس خبرنگار اخبار موتوری به عنوان مجریان جدید برنامه تخت گاز برگزیده شدند. به نقل از خبرآنلاین، کریس اوانز به عنوان مجری اصلی این برنامه با سه همکار جدید خود سری جدید برنامه‌ی «تخت گاز» را اجرا می‌کند. فصل جدید […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۵ دی ۱۳۹۴

دیوید کولتارد راننده انگلیسی سابق مسابقات فرمول یک، سابین اشمیتز اتومبیل‌ران زن آلمانی و کریس هریس خبرنگار اخبار موتوری به عنوان مجریان جدید برنامه تخت گاز برگزیده شدند.

    به نقل از خبرآنلاین، کریس اوانز به عنوان مجری اصلی این برنامه با سه همکار جدید خود سری جدید برنامه‌ی «تخت گاز» را اجرا می‌کند. فصل جدید «تخت گاز» بدون حضور مجریان همیشگی در 16 قسمت ساخته خواهد شد و نخستین قسمت آن هشتم می سال 2016 پخش می‌شود.

    کریس اوانز-مجری جدید تخت گاز

    کریس اوانز-مجری جدید تخت گاز

    سابین اشمیتز که پیش از این راننده تیم ب‌ام‌و بوده است، سابقه اجرای تلویزیونی و حضور در برنامه‌ی «تخت گاز» را دارد. کریس هریس نیز برای مجله‌های ماشین معروف می‌نویسد و در کنار آن در وب‌سایت یوتیوب شبکه‌ی خود را دارد.

    یکی از اعضای گروه سازنده‌ی «تخت گاز» در این باره گفت : «سابین و کریس تقریبا برای عموم ناشناخته هستند، دیوید هم کاریزماتیک‌ترین راننده‌ نیست.»

    برنامه «تخت گاز» پس از کنار گذاشتن جرمی کلارکسون و در نتیجه خروج ریچارد هاموند و جیمز می تلاش می‌کند که دوباره خود را بازیافته و به کار خود ادامه دهد. البته هنوز نمی‌توان با یقین نسبت به موفقیت یا عدم موفقیت این برنامه در غیاب مجریان محبوب قدیمی اظهار نظر کرد.

    کلارکسون و تیم قدیمی «تخت گاز» هم اکنون مشغول ساخت یک برنامه موتوری جدید برای سرویس استریم آمازون پرایم هستند. هنوز نامی برای این برنامه‌ی موتوری تازه انتخاب نشده است.

    تاریخ بازگشت برنامه تخت گاز مشخص شد.

    رد پیشنهاد 4 میلیون پوندی توسط هموند و می

    برچسب‌ها : تاپ گیرتخت گاز

    دیدگاه خود را بنویسید

    کیوسک مطبوعاتی