پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

یکی از زیباترین روبازهای دنیا

مزراتی MC20 توانست جانی تازه را در برند مزراتی بدمد و 2 سال پس از عرضه کوپه، نسخه رودستر آن با نام Cielo به تازگی رونمایی شده است. به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو  مزراتی MC20 توانست جانی تازه را در برند مزراتی بدمد و 2 سال پس از عرضه کوپه، نسخه رودستر آن […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

مزراتی MC20 توانست جانی تازه را در برند مزراتی بدمد و 2 سال پس از عرضه کوپه، نسخه رودستر آن با نام Cielo به تازگی رونمایی شده است.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری جوان خودرو 

مزراتی MC20 توانست جانی تازه را در برند مزراتی بدمد و 2 سال پس از عرضه کوپه، نسخه رودستر آن با نام Cielo به تازگی رونمایی شده است.

قلب تپنده شش سیلندر 3 لیتری آن می تواند 621 اسب بخار نیرو و 730 نیوتون متر گشتاور را تولید کند تا در کنار یک گیربکس هشت سرعته دوکلاچه، Cielo را به سرعت 320 کیلومتر بر ساعت برساند.

مزراتی اعلام کرده که سه نسخه متفاوت از پلتفورم MC20 را آماده کرده است: یکی برای کوپه، دیگری برای کابریولت و در نهایت برای نسخه الکتریکی.

این پلتفرم فیبرکربنی سبک وزن، با وجود سقف متحرک و مکانیزم های وابسته، فقط 65 کیلوگرم از نسخه کوپه سنگین تر است.

سقف Cielo در مدت زمان 12 ثانیه باز/بسته می شود و از یک پنل شیشه ای کروماتیک بهره می برد که با فشار یک دکمه مات/شفاف می شود. مزراتی مدعی است که این سقف بازشو شیشه ای، بزرگترین در این کلاس است.

Cielo بجز در بخش عقب برای جای دادن سقف متحرک، ظاهری یکسان با همتای کوپه خود دارد و حقیقتأ می توان آنرا یکی از زیباترین کانورتیبل های اسپرت دنیاست. مزارتی Cielo در نسخه لانچ ادیشن که در تعداد محدود به 60 دستگاه به تولید می رسد با رنگ منحصر به فرد Acquamarina برای بدنه، رینگ های مشکی مات 20 اینچی و جزئیات منحصر به فردی عرضه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی