پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو

چه خبر از بازار خودرو؟

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو بیان کرد: قیمت برخی از خودروها در بازار کاهش یافته است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو درباره آخرین وضعیت قیمت خودروها در بازار اظهار کرد: طی 80 روز گذشته قیمت خودرو در بازار تقریبا از ثبات برخوردار بوده […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو بیان کرد: قیمت برخی از خودروها در بازار کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو درباره آخرین وضعیت قیمت خودروها در بازار اظهار کرد: طی 80 روز گذشته قیمت خودرو در بازار تقریبا از ثبات برخوردار بوده است اما طی چند هفته اخیر قیمت برخی از خودروهای دو خودروساز بزرگ کشور در بازار کاهش داشته است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو بیان کرد: قیمت کوئیک در بازار بین 8 تا 10میلیون تومان کاهش یافته و به حدود 202میلیون تومان در بازار رسیده است، همچنین قیمت 207 MC اتومات سقف قرمز که در تیرماه امسال حدود 570میلیون تومان بود به 508میلیون تومان رسیده است.

موتمنی بیان کرد: قیمت خودروهایی مانند 206 تیپ 2، پژو پارس، سمند و پژو 405 نیز اختلاف قیمتی نسبت به دو ماه پیش نداشته و قیمت این خودروها در بازار تقریبا ثابت بوده است.

وی در مورد دلایل کاهش قیمت برخی از خودروها گفت: هر خودرویی که توسط خودروسازان بیشتر به بازار عرضه شده،کاهش قیمت داشته است.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران با اشاره به افزایش عرضه برخی از خودروها از سوی خودروسازان گفت: همین موضوع موجب کاهش قیمت برخی از خودروها شده است.

در مجموع قیمت‌ها تابع عرضه و تقاضا است و هر کالایی در بازار بیشتر عرضه شود، واسطه‌گری کم شده و در نتیجه قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/ منبع: فارس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی