پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو

تست درایو خانوادگی محصولات MVM در پیست آزادی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛ پنجشنبه گذشته شرکت مدیران خودرو با تدارک برنامه ای جامع، تست درایو تمامی محصولات MVM را در پیست آزادی با حضور خانواده ها و برخی نمایندگی های تهران برگزار کرد. تست درایو یکی از ابزار خوب برای بازاریابی خودرو به شمار می رود، مخصوصا برای افرادی که تا یک […]

javankhodro
شنبه - ۲۹ مرداد ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو؛

پنجشنبه گذشته شرکت مدیران خودرو با تدارک برنامه ای جامع، تست درایو تمامی محصولات MVM را در پیست آزادی با حضور خانواده ها و برخی نمایندگی های تهران برگزار کرد.

تست درایو یکی از ابزار خوب برای بازاریابی خودرو به شمار می رود، مخصوصا برای افرادی که تا یک محصول را از نزدیک لمس نکنند، تصمیم گیری برای انتخاب نمی کنند. خودروسازان نیز به اهمیت این موضوع در سال های اخیر پی برده اند و برای شناخت هرچه بیشتر مشتریان از محصولات، برنامه های تست درایو برگزار می کنند.

هردانیان، مدیر بازاریابی MVM به خبرنگار جوان خودرو گفت: چندی قبل از طریق شبکه های مجازی برای این برنامه اطلاع رسانی کردیم و تعداد زیادی از مردم برای حضور در برنامه ثبت نام کردند. همینطور نمایندگی های مختلف مدیران خودرو از مشتریان و متقاضیان خود دعوت کردند تا به این مراسم بیایند. برخی از حاضرین از مشتریان مدیران خودرو هستند که علاقه مند هستند خودروی MVM خود را با مدل های جدید تعویض کنند و خب این فرصت مناسبی برای بررسی دقیق تر انواع محصولات در اختیار آنها قرار می دهد تا از نزدیک با خودروها آشنا شوند.

وی افزود: یکی از محصولات که به تازگی رونمایی شده و مورد استقبال بیشتر مردم قرار گرفته، MVM X55 Pro است که نسخه آپگرید شده X55 است و تغییرات عمده ای در زمینه طراحی اتاق، کابین و مشخصات فنی دیده است. این محصول بیش از سایر محصولات در رورز تست درایو مورد توجه مردم قرار گرفت، برخی از شرکت کنندگان حتی بیش از یک بار با محصولات در پیست آزادی دور زدند تا بهتر بتوانند تصمیم گیری کنند.

خودروهای ام وی ام از جمله X55 Pro ، آریزو5 توربو، X22 Pro و تیگو7 در این برنامه برای تست و بررسی حاضر بودند.

شرکت مدیران خودرو که همواره در برگزاری تست دریاو های خانوادگی پیشتاز بوده، علاوه بر برنامه های اختصاصی کلوپ هواداران، معمولا بعد از رونمایی از هر محصول جدید، تست درایوهای جذابی برای مشتریان فعلی و مشتریان آینده خود برگزار می کند. در این برنامه حدود 200 نفر از طریق سایت، صفحه مجازی شرکت و 4 نمایندگی حاضر در این برنامه ثبت نام کرده بودند که در بازه 6 ساعته این برنامه، حدود 400 نفر موفق به انجام تست درایو شدند.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی