پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل ایران خودرو

بازتاب دستاوردهای ایران خودرو به رویکرد حرفه‌ای رسانه‌ها گره خورده است

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو رسانه‌ها را عامل مهمی در پیش‌برد اهداف ترسیم شده در صنعت خودرو کشور توصیف کرد و گفت: بازتاب دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو، در ارتباط مستقیم با فعالیت‌ها و رویکرد حرفه‌ای رسانه‌هاست. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مهدی خطیبی در آیین گرامی‌داشت مقام خبرنگار با بیان این‌که با برنامه‌هایی […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو رسانه‌ها را عامل مهمی در پیش‌برد اهداف ترسیم شده در صنعت خودرو کشور توصیف کرد و گفت: بازتاب دستاوردهای گروه صنعتی ایران خودرو، در ارتباط مستقیم با فعالیت‌ها و رویکرد حرفه‌ای رسانه‌هاست.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مهدی خطیبی در آیین گرامی‌داشت مقام خبرنگار با بیان این‌که با برنامه‌هایی که در گروه صنعتی ایران خودرو انجام دادیم، موفق شدیم تا یکی از پروژه های مدیریت صنعتی کشور یعنی عبور مستقیم و تولید کامل را محقق کرده و خودروهای ناقص را جمع آوری کنیم، خاطرنشان کرد: شرح این دستاوردها و رساندن آن به گوش و دیده مردم و ایجاد آرامش در جامعه و بازار، با همت و تلاش شما میسر شده است.

وی با اشاره به نقش برجسته و بسیار مهم خبرنگاران در جنگ اقتصادی که علیه صنعت خودرو شکل گرفته، گفت: به معنای واقعی هم در عمل و هم در کلام برای فعالان حوزه رسانه احترام قایل هستم و رسانه‌ها را پل ارتباطی برای بازگو کردن موانع و مشکلات و در عین حال دستاوردها به جامعه می‌دانیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه اصحاب رسانه و خبرنگاران در بیان و ثبت حقایق اظهار کرد: آماده برای برگزاری جلسات و نشست های متعدد تخصصی و کارشناسانه با خبرنگاران در گروه صنعتی ایران خودرو و پاسخگویی به سوالات آن‌ها هستم.

غلامرضا منتظری، عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در هیات نظارت بر مطبوعات نیز در آیین گرامی‌داشت مقام خبرنگار، از اهتمام مجلس در راستای بررسی تدوین نظام جامع خبرنگاری و طرح اقتصاد فرهنگ و حمایت از صنایع خلاق فرهنگی خبر داد و گفت: امید است با تدوین این طرح، بسیاری از مشکلات خبرنگاران حل شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که هر سال در روز خبرنگار، مشکلات شاغلان در این صنف مطرح شده، اما برای حل آنها تنها مُسکن هایی موقتی تجویز می شود که تاثیری کوتاه مدت دارد، از تدوین یک طرح در مجلس شورای اسلامی و یک لایحه در دولت برای کمک به رفع مسایل و مشکلات خبرنگاران خبر داد.

منتظری با اشاره به رسالت خبرنگاران در جهان امروزی، بیان کرد: خبرنگار فرهنگ ساز است و می تواند مردم را برای گام نهادن به سمت دانایی دعوت کند، خبرنگاران توانایی ایجاد بهترین رابطه میان دولت و ملت را دارند.

وی تاکید کرد: خبرنگاران در دوگانه میان امید و یاس، می‌توانند امید را بر مزرعه جهان کاشته یا ویروس یاس و ناامیدی را پخش کنند و بسان پروانه‌هایی هستند که به آتش حوادث نزدیک می شوند و هرچند بال و پرشان می سوزد اما تصویری روشن از حقایق ارایه می دهند‌.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی