پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرده برداری Can-Am از 2 موتورسیکلت برقی

شرکت Can-Am به تازگی از ۲ موتورسیکلت برقی با اسامی Origin و Pulse رونمایی کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  برند کانادایی Can-Am به تازگی از 2 موتورسیکلت برقی با اسامی Origin و Pulse پرده برداری کرده که قرار است از اواسط سال 2024 در اختیار علاقمندان قرار خواهند گرفت. طراحی Origin به […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱

شرکت Can-Am به تازگی از ۲ موتورسیکلت برقی با اسامی Origin و Pulse رونمایی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

برند کانادایی Can-Am به تازگی از 2 موتورسیکلت برقی با اسامی Origin و Pulse پرده برداری کرده که قرار است از اواسط سال 2024 در اختیار علاقمندان قرار خواهند گرفت.

طراحی Origin به عنوان یک موتورسیکلت دومنظوره برای حضور در خیابان و بیراهه، از سری مدل‌های Track n’ Trail الهام گرفته، درحالی‌که Pulse در قامت وسیله‌­ای برای استفاده روزمره در شهرها طراحی شده.

Can-Am فعلا از ذکر جزئیات بیشتر درباره این دو مدل خودداری کرده ولی برخی موارد همچون چراغ‌های LED، جزئیات زرد و صفحه پشت آمپر دیجیتال را می‌­توان تشخیص داد.

هرچند قرار شده مشخصات دقیق این مدل‌ها در آگوست 2023 اعلام شود، ولی BRP که مالکیت Can-Am را در اختیار دارد، از بکارگیری فناوری Rotax E-Power در این دو مدل جدید خبر داده که نیرو و گشتاور زیاد، توانایی دستیابی به سرعت‌های بالا در زمان سریع و همچنین سروصدای بسیار ناچیز در هنگام حرکت را فراهم خواهد کرد.

در کنار این دو موتورسیکلت برقی، BRP از یک شناور کوچک دریایی به نام Sea-Doo Rise هم رونمایی کرده که در کنار نیروی برق، از فناوری هیدروفویل (hydrofoil) یا آب سُر برای حرکت استفاده می‌­کند. این وسیله نیز در اواسط سال 2024 به صورت کامل معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/ منبع: باما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی