پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح فروش و تعویض خودروهای ب ام و و مینی ویژه روز پزشک

شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش خودروهای ب ام و و مینی در ایران از 1 تا 3 شهریورماه 1401 اقدام به ارائه طرح فروش و تعویض خودرو ویژه به مناسبت روز پزشک کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  در این طرح فروش پرشیا خودرو […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱

شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش خودروهای ب ام و و مینی در ایران از 1 تا 3 شهریورماه 1401 اقدام به ارائه طرح فروش و تعویض خودرو ویژه به مناسبت روز پزشک کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

در این طرح فروش پرشیا خودرو پزشکان محترم و خانواده‌های درجه یک ایشان ارائه گردیده است و با شرکت در این طرح می توانند از 50 درصد تخفیف برای کمیسیون کارگزاری خرید و فروش خودرو در پرشیا خودرو، تا 40 درصد تخفیف ویژه خرید انواع خودروهای کلاسیک، 40 درصد تخفیف کل برای خرید انواع بسته‌های گارانتی ، 30 درصد تخفیف کل برای خرید انواع بسته‌های BSI گارانتی و 25 درصد تخفیف بابت نصب و به روز رسانی نرم افزاری آپشن‌های خودرو بهره‌مند شوند.

علاقمندان جهت بهره‌مندی از مزایای این طرح فروش ویژه روز پزشک مجموعه پرشیا خودرو می‌توانند با شماره تلفن 0214591 داخلی 3 بخش فروش دفتر مرکزی پرشیا خودرو تماس حاصل نمایند و یا به صورت حضوری جهت بازدید خودروها به شوروم مرکزی مجموعه واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص تهران کرج مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی