پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پيام مديرعامل گروه سايپا به مناسبت سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر و آغاز هفته دولت

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا به مناسبت سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر و آغاز هفتة دولت، طي پيامي از خدمتگزاران در دولت قدردانی كرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی پیامی آغاز هفته دولت را تبریک گفت. متن پيام به اين شرح است: سالروز شهادت دولتمردان انقلابي، شهیدان رجایی و باهنر، […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۲ شهریور ۱۴۰۱

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا به مناسبت سالروز شهادت شهيدان رجايي و باهنر و آغاز هفتة دولت، طي پيامي از خدمتگزاران در دولت قدردانی كرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا طی پیامی آغاز هفته دولت را تبریک گفت.

متن پيام به اين شرح است:

سالروز شهادت دولتمردان انقلابي، شهیدان رجایی و باهنر، يادآور مجاهدت هاي ايثارگراني است كه با نثار جان خويش نهال انقلاب را به درخت تنومند نظام مقدس جمهوري اسلامي مبدل ساخته اند.

افزايش امید و خودباوري در جامعه، ثمره هدایت رهبر معظم انقلاب و حاصل روحيه ايثار و اهتمام رئيس جمهور انقلابي و دولتمردان خستگی ناپذیر دولت سيزدهم است كه قدردان همة خدمتگزاران صديق و كاركنان پرتلاش در تمامي سطوح هستيم.

با پيروي از شهیدان رجایی و باهنر، عهد مي بنديم كه تمام توان خويش را براي عزت و سربلندي ايران عزيز و شكوفايي صنعت خودرو، به كار بنديم و همگام با دولت خدمتگزار در سنگر توليد به تكليف خويش عمل كنيم.

با گراميداشت یاد و خاطرة شهیدان رجایی و باهنر، هفتة دولت را به دولتمردان انقلابي، مردم شریف تبريك مي گويم و آرزو مي كنم كه در سال توليد، دانش بنيان و اشتغال آفرين با نگاه به خوداتكايي و توانمندي هاي داخلي، اهداف دولت سيزدهم در صنعت خودرو تحقق يابد.

محمدعلي تيموري

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی